האקדמית תל אביב - יפו

האקדמית תל אביב - יפו - מידע כללי

לדעת איפה להצטיין

השאירו פרטים ויועץ יחזור אליכם
שם מלא:
טלפון נייד:
דוא"ל:
עיר:
ת.ז:

האקדמית תל אביב - יפו הוקמה בשנת 1994 ומוכרת על-ידי המועצה להשכלה גבוהה. שכר הלימוד באקדמית מתוקצב והלימודים ניתנים לתשלום על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים.

באקדמית תל אביב - יפו ארבעה בתי ספר המציעים מגוון מסלולי לימוד יוקרתיים לתואר ראשון ושני:

בית הספר לניהול וכלכלה 

בית הספר למדעי המחשב 

בית הספר למדעי ההתנהגות

בית הספר לממשל וחברה 

בית הספר לסיעוד

רמת לימודים אקדמית גבוהה, חתכי קבלה גבוהים ותנאי סף קפדניים להרשמה(בגרות+ ציון פסיכומטרי) מאפיינים את האקדמית מזמן הקמתה ועד היום. בסקר של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שפורסם בחודש דצמבר 2006 נקבע כי רמת הלימודים ב"אקדמית" הנה הגבוהה ביותר מכל המוסדות להשכלה גבוהה בארץ, כולל אוניברסיטאות. כמו כן, באקדמית ישנו סגל מרצים דינמי שאוהב את עבודתו ואנשי אקדמיה המעורבים בשוק העבודה בארץ

 

 

 

 

 

 

 

 

גלריית תמונות - האקדמית תל אביב - יפו

 

 

 

 

 

 

 

באקדמית שמים דגש רב על בניית יחס אישי ופתוח עם כל סטודנט על מנת לאפשר לסטודנטים למצות את יכולתם וללמוד בסביבה פורייה ומפרה. לסטודנטים יש אפשרות לפנות בכל שאלה לכל נושאי תפקידים באקדמית.

על מנת ליצור אווירה חמה וביתית וקרקע פורייה יותר להצלחה, מתבצע הלימוד באקדמית בכיתות עם מספר מצומצם יחסית של סטודנטים. השיעורים ניתנים לרב בקבוצות של 60-70 סטודנטים והתרגילים והמעבדות - בקבוצות של 25 עד 30 סטודנטים.

מלבד כתות הלימוד עומדים לרשות הסטודנטים באקדמית 3 ספריות ו-9 מעבדות מחשבים חדישות, ביניהן מעבדה לתקשורת מחשבים אשר הוקמה בשיתוף עם חברת "בינת תקשורת מחשבים".

מלגות
האקדמית מעניקה ארבעה סוגי מלגות:
1.מלגות לסטודנטים חדשים לתואר ראשון בעלי נתוני קבלה גבוהים.
2.מלגות לסטודנטים מצטיינים.
3. מלגות סיוע כלכלי.
4.מלגות לעידוד מעורבות חברתית.

תוכנית המצטיינים
באקדמית פועלת תוכנית מיוחדת לסטודנטים מצטיינים עבור מספר קטן מאד של בעלי הישגים גבוהים ביותר בכל תוכנית לימודים.
התוכנית מיועדת לעודד סטודנטים בעלי יכולת להעמיק את הידע בתחומי התעניינותם העיקריים ולאפשר להם הרחבת אופקים, במקביל ללימודיהם בתוכנית הלימודים לתואר בוגר.סטודנטים/יות בתוכנית המצטיינים זכאים למלגת קיום בסכום 10,000 ש"ח לשנה.

היחידה למעורבות חברתית
מטרת היחידה היא להוביל לשינוי חברתי מקיף בשכונות החלשות של יפו ובשכונות הדרומיות של תל אביב תוך עידוד המעורבות החברתית של הסטודנטים וחברי הסגל. עיקר המעורבות של האקדמית כיום נתונה בשדה החינוך, בפרויקטים לטיפוח ילדים מצטיינים, יחד עם עמותת "חינוך לפסגות", ובפרויקט "מבגרות לאקדמיה" בביה"ס עירוני ז', אשר נועד להגדיל במידה משמעותית את אחוז הזכאים לתעודת בגרות. בנוסף מפעילה היחידה פרויקטים נוספים כגון "יזמות חברתית ביפו" ע"ש קרן קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד המיועדת לסטודנטים יפואים וכן שותפה לפרויקט הקמת עסקים קטנים ע"י נשות יפו והסביבה.

המרכז להכוון תעסוקתי
בוגרי האקדמית מובילים ומשתלבים בשוק העבודה בישראל הודות לרמה האקדמית הגבוהה וההכשרה אותה רכשו במהלך לימודיהם באקדמית. ההתרשמות החיובית של מעסיקים מבוגרי האקדמית בעבר, מהווה בסיס לביקוש נוסף לסטודנטים ובוגרים של האקדמית."המרכז להכוון תעסוקתי" פועל לסייע לסטודנטים ולבוגרים להשתלב בשוק העבודה.

אחוז משמעותי מבין הבוגרים של האקדמית נקלט היטב בשוק העבודה והתקבל ללימודי תואר שני באוניברסיטאות השונות בארץ, במכון ויצמן ובאוניברסיטאות בחו''ל.

 

 

 

 

לימודי מדעי החברה
לימודי מחשבים ומדעים
רפואה, בריאות ורווחה
מנהל עסקים וכלכלה
תואר שני במנהל עסקים
תואר שני במדעי החברה
לימודי בריאות ורפואה
תואר שני במדעים מדוייקים מדעי המחשב
שכר לימוד: אוניברסיטאי - מתוקצב, ניתן לשלם על פי הפקדון לחיילים משוחררים
מעונות: אין, עבור סטודנטים אשר מגיעים מהפריפריה- הסדרים להשתתפות בשכר דירה
כתובת: רח' רבנו ירוחם 2 תל אביב .

*התכנים בעמוד זה מתעדכנים אחת לכמה חודשים
סגור