מאי | 21:43  05/11/11
שלום, אני די מבולבלת ולא יודעת מה לעשות... אני בת 24 , עבדתי עד עכשיו בעבודות שאפשר להגדיר אותן זמניות, התחלתי לפני כמה זמן תפקיד פקידותי ועזבתי.... החלטתי שאני רוצה ללמוד לימודי תעודה ואני לא סגורה עם עצמי בדיוק מה, יש לי שני כיוונים : אחד - חשבת שכר/ הנהלת חשבונות אך אני חוששת שיש יותר מדי מספרים ומתמטיקה בתחום... מה שאני לא טובה בו במיוחד. שני- בודקת תוכנה, שמעתי על זה... אני לא יודעת בדיוק מה זה, אשמח אם תעזרי לי ותוכלי לכוון אותי אם יש לימודי תעודה אחרים שהולכים היום בשוק והמשכורות בהן יפות (בתחום המחשבים ) . האם לימודי תעודה של בודקת תוכנה או לימודי תעודה אחרים בתחום המחשבים מספיקים על מנת להשתלב בחברות ההיי-טק? תודה על העזרה ושבוע טוב.
מונה בר-גיל | 09:16  06/11/11
מאי שלום, 1- ראשית, אתחיל מזה כי לחשבונאות בין זה הנה"ח לבין חשבי שכר בכירים, לא נדרשת רמה מתימטית גבוהה. מדובר בפעולות חשבונות בסיסיות: כפל, חילוק, אחוזים וכו'. אי לכך, במידה והתחום מדבר אלייך, הייתי מציעה לך להתחיל קודם מהנהלת חשבונות 1+2 ובסיומו או במקביל לקורס זה להירשם לחשבי שכר בכירים. 2- לבודקי תוכנה QA התעורר שוב הביקוש בשוק העבודה, אך מדובר בעבודה יחסית מונוטונית ולכן אם את בחורה דינאמית ומחפשת תקשורת בינאישית, הרי תחום זה ישעמם אותך לאחר מס' שנים. 3- לגבי המשכורות, בכל תחום ישנו כניסה לשוק העבודה בשל היעדר ניסיון ולכן יש להתפשר על משכורות בשלב ראשון גם אם תהיינה נמוכות. בפועל בעלת ניסיון בבודקי תוכנה QA או/ו השילוב של הנה"ח+חשבי שכר יכולה בעתיד להגיע גם ל-8,000-12,000 ש"ח. בהצלחה, מונה בר-גיל
היי מונה, תודה על העזרה. לפי מה שאני מבינה גם בהנהלת חשבונות אין חישובים ידניים ? לא צריך להיות גאון במתמטיקה?
מונה בר-גיל | 09:10  07/11/11
לא צריך להיות גאון במתימטיקה, אבל כן צריך להיות "גאון" בלהקליד נכון על מחשבון פשוט. עם החלק המתימטי של הקורס, את תסתדרי בוודאות. השאלה: האם התחום מעניין אותך/ מושך אותך/ את מסוגלת לדמיין ולראות את עצמך עוסקת בו וכו'?
סגור