פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
לימור | 23:45  27/05/11
שלום, אני מתעניינת בתחום התזונה ורציתי לדעת מה ההבדל בין לימודי תזונה טבעית לבין נטורפטיה. שאלה נוספת, מהו השכר הממוצע אותו מקבל נטורפת עבור ייעוץ תזונתי? תודה.
גיל וינבאום | 11:40  29/05/11
שלום לימור, ישנם שני מסלולים שונים בתכלית ללימודי תזונה: תזונה הוליסיטית ותזונה קלינית: תזונה הוליסטית/ טבעית ונטורופתיה- המקצועות הללו נלמדים במכללות השונות לרפואה משלימה. מי שמסיים את הלימודים במסלול זה (בתנאי שלמד במקום מוכר ע"י האגודה הישראלית לנטורופתיה ותזונה הוליסטית) זכאי לתעודה מקצועית כנטורופת או כתזונאי הוליסטי, בהתאם למסלול אותו הוא למד. רב עיסוקם של הנטורופתים והתזונאים ההוליסטיים הוא ביחידות לרפואה משלימה של קופות ובתי החולים, רבים מהם בעלי קליניקות פרטיות, יועצים במכוני כושר, בתי טבע ופארמים. מקצתם מנחים קבוצות הרזיה ומקצתם מלווים מטופלים באופן אישי בהתאמות תזונתיות. יש כבר מספר מכללות (וביניהן הקולג' בראשו אני עומד) שחתמו על הסכמים עם מכללות ואוניברסיטאות בינלאומיות כדי שהסטודנטים שלומדים נטורופתיה או תזונה הוליסטית/ טבעית יוכלו לעשות השלמה לתואר ראשון בינלאומי מוכר. תזונה קלינית- תזונה קלינית ניתן ללמוד באחד משלושת המקומות הבאים: מכללת תל-חי, מכללת אריאל והפקולטה ברחובות. מי שמסיים את הלימודים במסלול זה זכאי לתואר ראשון כתזונאי קליני. רב עיסוקם של התזונאים הקליניים הוא בקופות החולים ובתי החולים. מקצתם מנחים קבוצות הרזיה ומקצתם מלווים מטופלים באופן אישי בהתאמות תזונתיות. השכר ההתחלתי של נטורופת העובד באופן פרטי הוא 150 ₪ לפגישה, בהמשך הסכומים עולים ומגיעים עד 350 ₪ לפגישה. תלוי ברמת המקצועיות שלך. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
לימור | 18:05  29/05/11
היי גיל, קודם כל תודה על התשובה הקודמת. שאלה נוספת: האם ההשלמה לתואר ראשון כנטורפטית בקולג' לרפואה משלימה מוכר כתואר אקדמאי בארץ או שרק בחו"ל? ואם כן, כיצד הוא נקרא? תודה.
גיל וינבאום | 19:07  29/05/11
שלום לימור, התואר אותו את יכולה להשלים בקולג' לרפואה משלימה, אם את מסיימת בהצלחה את לימודייך במגמת הנטורופתיה הוא תואר ראשון בנלאומי בפסיכולוגיה. התואר הינו תואר שמוכר גם בישראל וניתן להמשיך ללמוד בזכותו לתארים מתקדמים. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור