פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שרונה ט | 00:14  13/09/09
מה ההבדל בין תזונאית קלינית לדיאטנית? מה ההבדל בין לימודי תזונה קלינית לתואר לבין לימודי תזונה במכללה שהם לימודי תעודה לדוגמא במכללת רידמן?..
גיל וינבאום | 10:24  16/09/09
שלום שרונה, ישנם שני מסלולים שונים בתכלית ללימודי תזונה: תזונה הוליסיטית ותזונה קלינית (דיאטנית): תזונה הוליסטית/ טבעית המקצועות הללו נלמדים במכללות השונות לרפואה משלימה. מי שמסיים את הלימודים במסלול זה (בתנאי שלמד במקום מוכר ע"י האגודה הישראלית לנטורופתיה ותזונה הוליסטית) זכאי לתעודה מקצועית כנטורופת או כתזונאי הוליסטי, בהתאם למסלול אותו הוא למד. רב עיסוקם של הנטורופתים והתזונאים ההוליסטיים הוא ביחידות לרפואה משלימה של קופות ובתי החולים, רבים מהם בעלי קליניקות פרטיות, יועצים במכוני כושר, בתי טבע ופארמים. מקצתם מנחים קבוצות הרזיה ומקצתם מלווים מטופלים באופן אישי בהתאמות תזונתיות. תזונה קלינית (דיאטנית)- תזונה קלינית ניתן ללמוד באחד משלושת המקומות הבאים: מכללת תל-חי, מכללת אריאל והפקולטה ברחובות. מי שמסיים את הלימודים במסלול זה זכאי לתואר ראשון כתזונאי קליני. רב עיסוקם של התזונאים הקליניים הוא בקופות החולים ובתי החולים. מקצתם מנחים קבוצות הרזיה ומקצתם מלווים מטופלים באופן אישי בהתאמות תזונתיות. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור