פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
זיגזאג | 09:36  08/09/09
משהו מכיר אולי מקום קרוב למרכז שבו אפשר ללמוד את הנושא או נושאים דומים וגם מה הסיכויים לתעסוקה בתחום (שלא פרטי)
גיל וינבאום | 17:05  09/09/09
שלום לך, בסוף שנה א'- את מקבלת תעודת מטפלת מוסמכת מטעם המקום שבו את לומדת. בסוף שנה ב'- את מקבלת תעודת מטפלת בכירה מטעם המקום בו למדת ומאיגוד הרפלקסולוגים הישראלי. בסוף שנה ג'- את מקבלת תעודת מטפלת קלינית מטעם המקום בו למדת ומאיגוד הרפלקסולוגים הישראלי. את יכולה ללמוד כל שנה בנפרד או שנתיים ואז הפסקה או מסלול רציף של 3 שנים. כחלק מלימודי הרפלקסולוגיה יש ללמוד לימודי רפואה מערבית: אנטומיה, פיזיולוגיה, פתולוגיה ובדיקות מעבדה- לומדים לפענח בדיקות דם, שתן, א.ק.ג וצילומי מעבדה. לגבי אפשרויות תעסוקה: בתי מלון בתי ספא מועדוני כושר קופות חולים. כמובן שיעדיפו לקחת מטפלת שבוגרת לפחות שנה ב' ברפלקסולוגיה ועם ניסיון מסויים. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור