פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מיכל | 15:20  30/06/10
שלום, אני מתלבטת איפה כדאי לי ללמוד חשבונאות.אני מתלבטת בין מכללת רופין לבין הבינתחומי-רייכמן. אני באמת רוצה לשמוע חוות דעת איפה יותר טוב ללמוד ואיפה התואר נחשב יותר.אשמח אם תעזרו לי. תודה רבה.
אסיף | 18:02  01/07/10
הי מיכל, כסטודנט בבינתחומי שחווה כרגע על בשרי את החיפוש להתמחות (אוטוטו זה נגמר...), אני יכול לומר לך שהעולם האקדמי מבחינת המשרדים הגדולים (הביג 4 או5 זה לא ממש משנה) מתחלק ל-2 : חמש האוניברסיטאות +הבינתחומי והמכללה למנהל, וכל היתר. אני לא כל כך מכיר את רופין ואני בטוח שהם מוסד ראוי ומכובד, אבל עוד לא נתקלתי בסטודנטים לחשבונאות משם שנכנסו לסטאג' במשרדים הגדולים- וזה המדד שאמור להנחות אותך בבחירה החשובה של מוסד הלימודים. לכן, בכל האובייקטיביות - תלכי על המרכז הבינתחומי בלי לחשוב פעמיים.
לימור | 13:00  21/07/10
לבינתחומי עדיין אין בוגרים בתחום החשבונאות - אף אחד לא יודע מהם אחוזי מעבר מבחני מועצה.... לא מומלץ ללמוד שם .... מבין המכללות הכי טוב ללמוד במכללה למינהל. ותק, ניסיון והכנה למבחני מועצה זה מה שחשוב ..... חברים שלי שסיימו שנה שעברה לימודים במכללה עובדים כרגע במשרדים מעולים:)
יובל | 13:45  29/07/10
אין לי מושג מאיפה הבאת את הנתונים האלה... להלן נתונים על שנת המתמחים האחרונה ברופין: 1 - מחלקה כלכלית בקסלמן (מספיק מכובד?) 13 - מחלקת ביקורת בקוסט 3 - ביקורת זיו האפט 1 - מיסים בפירמה 6 או 7 בגודלה 6 - ביקורת בקסלמן 4 - סומך ועוד ועוד ועוד... זה ממשיך גם לשנה שאחריהם...
מאיה | 07:03  08/07/10
מה יותר קרוב לך לבית ? זה לא משנה המרחק לדעתך?
יסמין | 22:02  17/11/10
אני למדתי ברופין. מאד ממליצה עולה שליש מהבינתחומי. תראו גם קישור לאתר סטאז'ר למתמחים וסטודנטים לחשבונאות. יש שם הרבה כתבות וחויות על לימודים במוסדות שונים. www.stager.co.il יסמין.
סגור