שיווק בהיי-טק זה סיפור אחר

שיווק בהיי-טק זה סיפור אחר

מכללת הי-טק משיקה תחום התמחות ראשון מסוגו בארץ – MarkeTech

עולם השיווק בשוק  ההיי-טק הוא מאד דינמי ופוקדים אותו רבים לאורך הזמן. ההנחה כי שוק ההיי-טק מתנהג מהבחינה השיווקית בצורה שונה משוק מוצרי הצריכה או מהשוק הקלאסי, הפכה כיום לעובדה מוצקת.
מכללת היי טק, מרכז ההדרכה למקצועות האלקטרוניקה, המחשבים והשיווק בהיי-טק, משיקה תחום התמחות ראשון מסוגו בארץ– MarkeTech, אשר יוקדש ללימוד צרכי השיווק הייחודיים של מגזר ההיי-טק בשונה ממגזרים אחרים.

הקורסים במסגרת המסלול החדש מיועדים למנהלים ואנשי מקצוע המעוניינים לרכוש ידע ומיומנויות, אשר יאפשרו להם לשמש בתפקידים שיווקיים המותאמים לחברות טכנולוגיות הפועלות בשוק ההיי-טק.

קורסי הלימוד יתמקדו בלימוד תמהילי השיווק בחברות טכנולוגיות בעיקר, שאופן פעולתן הוא
B 2 B ולכן - דורש מיומנויות ואמצעים השונים במהותם מעולמות אחרים.
שיטת הלימוד במסלול משלבת תיאוריה לצד דוגמאות אמיתיות מהשוק, שיכללו גם הצגה וניתוח של case studies. המסלול יאפשר הצצה לעולם המעשה ויכלול גם התנסויות אישיות בנושא עולם השיווק בהיי-טק.

את מסלול ההתמחות MarkeTech יוביל יצחקי קורן, בעל ניסיון וותק של עשרות שנים בשיווק ובתקשורת שיווקית בעולם ההיי-טק הישראלי והבינלאומי. קורן עסק בתפקידי שיווק ותקשורת שיווקית בחברות מחשבים ותקשורת כגון דיגיטל, אמדוקס, אמ. סיסטמס ועוד ולפני כשנה הקים במסגרת מכללת הי-טק את מסלול לימודי השיווק לשוק ההיי-טק.

"זה ברור כי אופי עבודתו של מנהל שיווק בהיי-טק שונה במהותו ממנהל שיווק בעולמות אחרים ולכן זקוק הוא למיומנויות המותאמות לצרכי עולם ההיי-טק", אומר קורן, ומוסיף כי "החברות הטכנולוגיות וחברות האלקטרוניקה מבינות כיום, שהן חייבות מנהלי שיווק שמסוגלים להבין  את המורכבויות של עולמן ולכן אני שמח על השקת המסלול הכל כך חיוני הזה".

שיטת לימוד מסלול MarkeTech מחייבת הכנת מערכי שיעור מורכבים, המאפשרים בסיום המסלול מתן התמחות מקצועית ומלאה לניהול השיווק בעולם ההיי-טק.
הקורסים כוללים מרצים ומנהלים רבים ומגוונים מהשורה הראשונה של שוק ההיי-טק, אשר יציגו גישות מגוונות מהתיאוריה ועד הפרקטיקה. המסלול כולל התמחות עמוקה שתכלול כ- 120 שעות לימודים, עבודה והתמחות.

סגור