מנהל משרד נדרש, בימינו, לנהל תחומים רבים ולנתב את אנשי המשרד לעבודה יעילה ומקסימלית, איך עושים זאת? לומדים קורס ניהול מערכות משרד...
מהו קורס ניהול מערכות משרד?
הקורס המבוקש מכשיר את לומדיו בידע תיאורטי ומעשי בהתנהלות תקינה ויעילה בארגון משרד מודרני ופעיל. תכנית הלימודים חייבת להיות מותאמת לבחינת משרד התעסוקה, כיוון שהמבחן הסופי הוא מטעמו. בקורס נלמדים היבטים טכניים וטכניקות ניהול שונות, כמו כן נושאים כדוגמת יחסי ציבור, קבלת קהל, תקשורת בינאישית, ניהול זמן, אנגלית עסקית, גיליונות אלקטרוניים, אינטרנט, עיבוד תמלילים, הנהלת חשבונות בסיסית, ניהול לקוחות, ניהול כוח אדם, תקנים ונהלים, ניסוח וכתיבת מכתבים רשמיים ועוד. הצד המעשי בקורס מתמקד בתפעול ותרגול תוכנות מחשב משרדיות שונות.
תנאי הקבלה
תנאי הקבלה אחידים ברוב מוסדות הלימוד, והמעוניינים בקורס נדרשים להציג תעודה המעידה על 12 שנות לימוד, לעבור ראיון אישי ומבחן מיון בעברית ובאנגלית. תנאים אלו מתקיימים בחלקם או בשלמותם במוסדות השונים.
תעודת הסמכה
מסיימי הקורס שמסיימים את לימודיהם בהצלחה ועוברים את הבחינה הסופית, זכאים לתעודת גמר מטעם המוסד ותעודת הסמכה מטעם משרד התמ"ת.
משך ההכשרה
קורס ניהול מערכות משרד נמשך בממוצע כעשרה חודשים ונלמד, עפ"י רוב, בלימודי ערב כך שמתאפשר ללומדים להמשיך לעבוד בזמן הלימודים.
מה עושים עם זה?
מדובר במקצוע נדרש ומבוקש בכל עסק או ארגון פרטי וציבורי, ולפיכך בוכרי הקורס משתלבים במגוון תחומים בתעשייה, עפ"י העדפתם האישית.
רוצים לדבר על זה? כנסו לפורום יעוץ לימודי ותעסוקתי
עיין ברשימת המוסדות האקדמיים בהם תרצה ללמוד. השאר פרטים ונציג המוסד המבוקש ייצור
עמך קשר בהקדם: