הדרך להיכנס לתעשיית הפרסום ולעולם השיווק הדיגיטלי על מנת להשתלב בתפקידי מפתח מובילים קרובה יותר מתמיד!.
מה זה שיווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי הוא חלק ממכלול ומערך רחב יותר של תחום השיווק, המתמקד בכל הקשור לפרסום ברשתות חברתיות ועסקיות, גוגל, בלוגים ועוד.
שיווק דיגיטלי הוא שיווק מדויק, מדיד ואינטראקטיבי של מוצרים או שירותים באמצעות שימוש בטכנולוגיות דיגיטליות כדי לרכוש לידים חדשים ולהפוך אותם ללקוחות.
הוא מאגד את כל הפעילויות הדיגיטליות האפשריות לקידום עסקי למטרה ברורה, זאת באמצעות הגעה ממוקדת לקהל היעד, התייחסות לאישיות הנחשפת למסר, וניהול הקמפיין עד לשלב הרכישה.
קורס מנהלי דיגיטל
המכון ללימודי המשך, המסלול האקדמי המכללה למינהל, מציג מסלול הכשרה ייעודי המשלב שיווק דיגיטלי הכולל לימודים מקיפים על מנוע החיפוש גוגל ומנועי חיפוש נוספים ולימודי פרסום ושיווק ברשתות חברתיות. הקורס כולל הכנה והגשה להסמכה למבחנים של גוגל .
הקורס נבנה בהתאם לדרישות המעסיקים. התכנית היא המקצועית והמקיפה ביותר הנותנת דגש על ניהול פרסום ממומן (PPC) בגוגל ובפייסבוק. הלימודים מיועדים לכל מי שמעוניין להיכנס לתחום חדש, מרתק, ומתגמל, הן כעצמאי והן כשכיר.
המכון ללימודי המשך, המסלול האקדמי המכללה למנהל בשיתוף קבוצת זאת גרופ בנו הכשרה המותאמת לדרישות תעשיית הפרסום בארץ.
קיימות דרכים רבות להשתלב בתחום השיווק הדיגיטלי, אך כיום בזירה העסקית ,יש דרישה להבנה, שליטה והכרה במכלול התהליכים השיווקיים, העסקיים, האסטרטגיים והטכנולוגיים של האירגון.
ההתפתחות בעולם השיווק מתבטאת בהתאמה של אופני הלימוד לעולם החדשני של הלומדים, תוכנית הלימודים מקנה ידע פרקטי המאפשר לכם להשתלב בתפקידים הנחוצים ביותר בתחום השיווק בעידן הדיגיטלי של היום.
. צבירת נסיון כבר בשלב ההכשרה
לראשונה, בקורסים מסוג זה, מתקיים פרקטיקום במחלקת הדיגיטל של קבוצת זאפ במהלכו יוכל הסטודנט להכיר את עבודת מנהל הדיגיטל באופן בלתי אמצעי , את את שיטות העבודה הנהוגות באירגון דיגיטלי מוביל ולהעשיר את הנטוורקינג המקצועי .
הההכשרה של מנהל דיגיטל ראשי מעניקה ידע מקצועי על ידי בניית ארגז כלים מתקדם לצד הרצאות אורח של המומחים בשוק הישראלי
מציאת עבודה בתחום
תחום השיווק הדיגיטלי תופס תאוצה בשנים האחרונות, הן בעולם הפרטי והן בעולם העסקי. התובנה לפיה מדובר בתחום חדשני ומשמעותי המייצר רווחיות, מגדילה את הצורך בסיום ההכשרה, הבוגרים יצאו עם תעודת מנהל דיגיטל ותעודת הסמכה מגוגל שיקנו להם כרטיס כניסה משמעותי לארגונים ולמציאת עבודה בתחום.
ההכשרה לכשעצמה והתעודה מהווה יתרון אל מול מתמודדים אחרים בראיונות בתחום הדיגיטל.
למצטייני הקורס עדיפות בגיוס לקבוצת זאפ.
משך התוכנית
תכנית ההכשרה אורכת כ-20 מפגשים, עיוניים ומעשיים, פעם בשבוע בימי שני בערב. הלימודים יתקיימו בראשון לציון במכון ללימודי המשך, בקמפוס המכללה למינהל בראשון לציון.
לדברי ראש המכון ללימודי המשך, המסלול האקדמי המכללה למינהל דוד שטרית, "בוגרי הקורס יעברו את ההכשרה המקצועית, במטרה להתקדם ולמלא תפקידי מפתח בתחום השיווק הדיגיטלי, כאשר התכנים מעניקים את הכלים הפרופסיונליים להשתלב בשוק העבודה ובתחום אשר נמצא בשינוי מתמיד, לצד התפתחות הטכנולוגית המחייבת אותנו להמשיך ולהכשיר לתפקידים מבוקשים בשוק התעסוקה – אנחנו מקנים את הידע והכלים להתמודדות עם אתגרי המחר."
למידע נוסף אנא מלאו פרטים אישיים http://chief-digital-officer.zapweb.co.il/
עיין ברשימת המוסדות האקדמיים בהם תרצה ללמוד. השאר פרטים ונציג המוסד המבוקש ייצור
עמך קשר בהקדם: