ד

ד"ר טל תאני - ראש תחום שיווק במרכז האקדמי פרס

מה היא חושבת על הסטודנטים שהיא מלמדת?

שם המרצה :

ד"ר טלי תאני-הררי

תחום הוראה:

ראש תחום שיווק במרכז האקדמי פרס

כמה שנים את מרצה?

המון

היכן למדת?

אוניברסיטת בר-אילן

מדוע בחרת את התחום?

תחום המחקר - התנהגות צרכנים צעירים. בחרתי בתחום מחקר זה כיוון שזהו תחום מרתק המשלב מספר תחומי מחקר יחד, תחום מחקר חשוב וייחודי בארץ ובעולם. מחקרים בתחום זה מאפשרים להבין את תהליכי הצריכה ועיבוד המידע הפרסומי של צעירים ובכך לקדם את הידע בתחום ולתרום למקבלי ההחלטות בתחומים השונים, כולל בהיבטים אתיים ובתחומי הרגולציה.

האם את עובדת בתחום (פרט לאקדמיה?(

מסייעת לגופים ציבוריים ולרגולטורים בתחום התנהגות צרכנים צעירים, שידורים לילדים, חינוך פיננסי ועוד

איזה משפט שלך יצטטו הסטודנטים?

אם רק תאמינו בעצמכם ותתאמצו - תצליחו

תארי מחקר משמעותי שביצעת

המחקר (יחד עם שותפתי ד"ר קרן צור-איל) בחן את השפעת החשיפה למסרים סותרים בפרסומות למוצרי מזון על דימוי הגוף של בני נוער. המחקר עסק בפער שבין באופן בו מוצגות דמויות בפרסומות (רזות מאוד) לבין מוצרי המזון המוצגים בפרסומות המזון (משמינים מאוד) ובחן את התפיסות וההשלכות של הסתירה זו על בני נוער.

מה את צופה שיקרה לתחום שאתה מלמד עוד 10 שנים?

התחום משתנה כל יום ולכן הוא תחום מעניין במיוחד. בעוד עשור ההיבטים הדיגיטליים יתפסו מקום חשוב עוד יותר ובכך עשויים לשנות לא רק את מפת התקשורת, אלא גם את התנהגותו של הצרכן באופן דרמטי הרבה יותר.

כיצד את הופכת את השיעורים שלך למעניינים?

ההרצאות כוללות דוגמאות למהלכים שיווקיים מעניינים מהארץ ומהעולם, דיונים משותפים, הרצאות אורח. הקפדה על חיבור מתמיד בין עולם המודלים, התאוריה והאקדמיה לעולם הפרקטיקה והכלים המעשיים.

האם את מעדיפה דיון סוער או שאלות ענייניות?

מעדיפה שילוב - לכל סוג של אינטראקציה כיתתית תרומה ללמידה, בכל פעם מזווית אחרת ובכל אינטראקציה ערך מוסף שונה. חשוב לזכור שגם הסטודנטים הטרוגניים, חלקם מעדיפים לקחת חלק בדיונים, חלקם מעדיפים להקשיב לדיונים וחלקם מעדיפים לשאול שאלה את המרצה ולקבל תשובה עניינית.

מיהו הסטודנט האולטימטיבי לשיטתך?

אין סטודנט אולטימטיבי - יש סטודנטים שונים ומגוונים, לכל אחד סיבה אחרת ללמוד, רקע שונה וקשיים שונים. היכולת של המרצה להיות רלוונטי, מעניין ומעצים עבור כל סטודנט היא החשובה והמשמעותית בתהליך הלמידה.

מה מאפיין את הסטודנטים של היום לעומת התקופה שבה את היית סטודנט?

הסטודנט של היום הינו סטודנט "דיגיטלי" על כל המשתמע מכך. בהיבטים מסוימים, קל יותר להיות סטודנט כיום - הנגישות הגבוהה למאגרי המידע, לתכנים לימודיים, יכולות השיתוף בין הסטודנטים. אולם בהיבטים אחרים, האתגר גדול יותר כיום - למידה והקשבה בעולם מלא גירויים קשה יותר, זוהי סביבה מלאת "רעשים".

קולגה/ מרצה אחר שאת מעריכה במיוחד

מעריכה מאוד את שותפתי למחקר - ד"ר קרן צור-איל

 היכן היית ממליצה ללמוד את התחום שאתה מלמדת בחו"ל?

אוניברסיטת הרווארד, בוסטון

 

 

תוצאות חיפוש בתחום

נמצאו 6 מוסדות לימוד ובהם 8 מסלולי לימוד
עיין ברשימת המוסדות האקדמיים בהם תרצה ללמוד. השאר פרטים ונציג המוסד המבוקש ייצור עמך קשר בהקדם:
מכללת ספיר
המכללה האקדמית ספיר
כתובת: המכללה נמצאת ליד שדרות
רוצה שיתקשרו אליך?
קיימים 2 מסלולים
תואר ראשון בשיווק טכנולוגי
בית הספר לתקשורת
הקריה האקדמית אונו
אקדמיה יישומית
כתובת: צה"ל 104 קרית אונו
רוצה שיתקשרו אליך?
קיימים 2 מסלולים
תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית
תואר ראשון במנהל עסקים - התמחות בשיווק ופרסום
המכללה האקדמית נתניה
עושים אוניברסיטה לעסקים
כתובת: האוניברסיטה 1 נתניה
רוצה שיתקשרו אליך?
קיים מסלול אחד
המרכז האקדמי פרס
ללמוד אחד על אחד עד התואר
כתובת: הנביאים 8 , רחובות
רוצה שיתקשרו אליך?
קיים מסלול אחד
המרכז ללימודים אקדמיים
ההבדל בין תיאוריה לקריירה
כתובת: היוצרים 2 אור יהודה
רוצה שיתקשרו אליך?
קיים מסלול אחד
 
 
בעמוד זה נמצאים 8 מסלולי לימוד בתחום לימודי שיווק , ב-6 מוסדות לימוד ברחבי הארץ. מעוניין בלימודי שיווק אך מבולבל? לא יודע במה לבחור?
מלא פרטיך ונציג המוסד יצור עימך קשר בהקדם
שם מלא: דוא"ל:
טלפון נייד: עיר:
ת.ז:
אני מאשר את התקנון
צרו איתי קשר
פנייתך נשלחה
מבצע שליחה...
 

מידע על ימים פתוחים

ימים פתוחים נוספים
 
סגור