פורום לימודים בגרמניה

בהנהלת: דוד שרייבר  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים בגרמניה - לימודי גרמנית בארץ ובגרמניה, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה בכל תחומי הלימוד ובכל האוניברסיטאות.
 
דוד שרייבר

מנהל את חברת Educenter העוסקת בייעוץ ללימודים בגרמניה בניהול קורסי גרמנית ובסיוע לסטודנטים ישראלים בכל ההיבטים הקשורים למעבר לגרמניה.

 
לאה | 10:34  23/04/15
הי,אני מעוניינת ללמוד פסיכולוגיה בגרמניה,נכון לעכשיו אני חיילת ,משתחררת בינואר הקרוב,ורוצה להתחיל ללמוד בספטמבר שאחריו.יש לי כמה שאלות לגבי הלימודים. 1.מתי צריך להתחיל את התליכים הביורוקרטיים עם האוניברסיטה עצמה? 2.האם בזמן או לאחר הלימודים יש אפשרות לקבל שם אזרחות? 3.מתי צריך להתחיל את לימודי השפה והאם כדאי להתחיל בארץ או לסוע לשם ושם להתחיל?(הגרמנית שלי ברמה אפסית)
מנהל פורום לימודים בגרמניה | 10:45  23/04/15
שלום לאה 1. אם הצבא מאפשר לך אפשר להתחיל את התהליך כבר באוקטובר השנה שזה גם כולל לימודי גרמנית בסיסית לקראת היציאה שלך לגרמניה. במקרה הזה מיד אחרי השחרור שלך מצהל תוכלי לטוס לגרמניה. 2. אם את מסודרת לאחר כ-4-5 שנים מתום הלימודים שלך ניתן להגיש בקשה לאזרחות 3. גרמנית צריך להתחיל בארץ, בחודש אוקטובר נפתח מחזור תוכנית הכנות. אשמח לקבוע לך פגישת ייעוץ ולפרוס בפניך את האפשרויות העומדות בפניך. דוד- 03-6348852, 052-3205051
סגור