פורום לימודים בגרמניה

בהנהלת: דוד שרייבר  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים בגרמניה - לימודי גרמנית בארץ ובגרמניה, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה בכל תחומי הלימוד ובכל האוניברסיטאות.
 
דוד שרייבר

מנהל את חברת Educenter העוסקת בייעוץ ללימודים בגרמניה בניהול קורסי גרמנית ובסיוע לסטודנטים ישראלים בכל ההיבטים הקשורים למעבר לגרמניה.

 
תומר | 13:50  12/09/14
שלום דוד, אני רוצה ללמוד בברלין, לא משנה לי אם באוניברסיטה החופשית או בהומברט תואר ראשון בפסיכולוגיה, אם אתה מכיר איזהו שילוב של חקר המח ופסיכולוגיה אשמח שתחדש לי. רציתי להבין כמה דברים: האם חייב להסמך על ציוני הבגרות כתנאי קבלה או שיש מבחן אחר שאפשר לעשות שם? אם חייב אז מה הציון הדרוש לפסיכולוגיה? האם מכינה שסיימתי בתוצאה טובה מכניסה אותי אוטומטית? איך נשרמים למכינה כזו וכמה בערך זה עולה?
מנהל פורום לימודים בגרמניה | 13:03  15/09/14
היי תומר לימודי פסיכולוגיה תואר ראשון אתה יכול ללמוד ב-4 אוניברסיטות שונות בברלין פוצדם. תנאי קבלה הם תעודת בגרות עם ממוצע יבש של 80 לפחות, מבחן בשפה הגרמנית. במידה ואין לך תעודת בגרות או המכינה שעשיתה אינה עונה כתנאי קבלה ללימודים, ניתן להשלים או לשפר בגרויות בעיקר. אין מכינה לפסיכולוגיה שניתן לעשות. תחום מדעי המח הוא די נפוץ כיום. דוד
סגור