פורום לימודים בגרמניה

בהנהלת: דוד שרייבר  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים בגרמניה - לימודי גרמנית בארץ ובגרמניה, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה בכל תחומי הלימוד ובכל האוניברסיטאות.
 
דוד שרייבר

מנהל את חברת Educenter העוסקת בייעוץ ללימודים בגרמניה בניהול קורסי גרמנית ובסיוע לסטודנטים ישראלים בכל ההיבטים הקשורים למעבר לגרמניה.

 
שלום, אני סיימתי תואר ראשון בעבודה סוציאלית. אני מתעניינת בלימודי תואר שני בייעוץ ארגוני או לחילופין תואר שני אחר במדעי הרוח והחברה בגרמניה. אני בעלת דרכון בריטי והבנתי שאפשר ללמוד במחירים מוזלים באונברסיאות. עדיפות ללימודים בברלין או מינכן. אינני דוברת גרמנית ועל כן מתעניינת בלימודים בשפה האנגלית בלבד. יש לי מספר שאלות: 1. האם תוכלו להמליץ על אונברסיטאות שבהן ניתן ללמוד ייעוץ ארגוני כתואר שני? 2.האם תוכלו להמליץ לי על אונברסיטאות בערים הרלוונטיות (מינכן או ברלין) בהן אוכל למצוא מסלולים שונים לתואר שני במדעי הרוח והחברה באנגלית (כשערכתי ברור ראיתי שרוב האונברסיאות מתמקדות בתארים מדעיים) ? 3.מתי לרוב נסגרים מועדי ההרשמה ללימודים (וזאת בהנחה שאני רוצה להתחיל ללמוד באוקטובר הקרוב)? תודה!
מנהל פורום לימודים בגרמניה | 15:49  08/04/14
היי איילת לצערי לא מכיר תוכניות בייעוץ אירגוני תואר 2 באנגלית, ניתן ללמוד גרמנית ב-10 בערך ולהשתלב באקדמיה לאחר מכן. כל שאלה נוספת, אשמח לעזור 0523205051 דוד
סגור