פורום לימודים בגרמניה

בהנהלת: דוד שרייבר  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים בגרמניה - לימודי גרמנית בארץ ובגרמניה, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה בכל תחומי הלימוד ובכל האוניברסיטאות.
 
דוד שרייבר

מנהל את חברת Educenter העוסקת בייעוץ ללימודים בגרמניה בניהול קורסי גרמנית ובסיוע לסטודנטים ישראלים בכל ההיבטים הקשורים למעבר לגרמניה.

 
אורי | 05:26  18/12/12
רציתי לדעת מהו סיכויי הקבלה שלי עם ממוצע בגרות 93-94%... האם זה בטוח שאתקבל שם ?? איך נחשב ממוצע הבגרות בדיוק ? כל פעם אני רואה מספרים שונים !! אני רוצה תשובה בהתיחסות למצב ב 2012/2013 בבקשה.. יש לי פיזיקה כימיה ומדעי בריאות ברמת 5 יחידות... מהו ממוצע הקבלה בשנה האחרונה ?
שלום אורי, אין הבטחה למעבר מבחן הכניסה באף מדינה שמכבדת את עצמה בלימודי רפואה בחו"ל. אין ספק שנתונים אלה מציבים אותך בנקודת התחלה טובה מאוד ללימודי רפואה באיטליה. נתונים אלה יתנו לך דחיפה חזקה קדימה ויקלו עלייך את מסלול ההכנה למבחני הכניסה, אשמח לתת לך פרטים נוספים במייל הפרטי
מנהל פורום לימודים בגרמניה | 11:04  18/12/12
לאורי- ממוצע 93-94 אכן מציב אותך במקום טוב ללימודי רפואה בגרמניה. מספר יח"ל אינם משמעותיים. ניתן לקבוע פגישת ייעוץ מסודרת ללימודים בגרמניה דרך info@educenter.co.il. לחן- אשמח מאוד אם לא תספר/י לוקשים לסטודנטים בפורום הזה, הרי בגרמניה לא קיימים מבחני כניסה ללימודי רפואה. אם את/ה מתמחה באיטליה, ממליץ לכתוב הודעות בפורום ההוא. דוד
כדי ללמוד רפואה בחו"ל צריכים לעבור מבחן כניסה. גם בגרמניה יש תנאי קבלה שביניהם: בגרות, מבחן ידע בגרמנית וראיון אישי. מאוד חשוב לי להציג מידע אמין ולכן כל דבר שעולה לפורום נבדק.
סגור