פורום לימודים בגרמניה

בהנהלת: דוד שרייבר  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים בגרמניה - לימודי גרמנית בארץ ובגרמניה, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה בכל תחומי הלימוד ובכל האוניברסיטאות.
 
דוד שרייבר

מנהל את חברת Educenter העוסקת בייעוץ ללימודים בגרמניה בניהול קורסי גרמנית ובסיוע לסטודנטים ישראלים בכל ההיבטים הקשורים למעבר לגרמניה.

 
עומר פארן | 14:54  04/09/12
שלום רב, אני מעוניין לעשות תואר שני בפסיכולוגיה קלינית בברלין. אני רוצה ללמוד בגרמנית ואני יודע שבשביל פסיכולוגיה נדרשת רמה מאוד גבוהה בשפה. הייתי רוצה לדעת בבקשה: 1. מהו ציון הסף פחות או יותר (של התואר הראשון) כדי להתקבל. הרי בישראל ידוע שהוא 90, ואם שם בכל זאת אין ציון מדוויק כתנאי קבלה, אולי יש ציון מוערך שיבטיח סיכויים גבוהים? 2. הבנתי שיש לעבור ראיון אישי. בישראל הראיון האישי מאוד קשה כי רק 10 אחוז עוברים אותו. הדבר דומה בגרמניה? או שזה פשוט ראיון היכרות ובעצם רוב המועמדים עוברים אותו? אגב, שלחתי מיילים לכמה אוניברסיטאות בברלין וקיבלתי תשובות עמומות מידי. כל מה שאני יודע הוא שלהתקבל לתואר שני בפסיכולוגיה נחשב שם 'קשה', אבל אין לי מושג איך זה ביחס לארץ (חוץ מעניין השפה) תודה מראש, עומר
הי, גם אני מעוניינת לעשות תואר שני בפסיכולוגיה קלינית בגרמניה אבל באנגלית, אני לא כל כך מוצאת הכוונה בנידון ואשמח אם תשתף אותי במידע שתשיג. תודה.
שלום גם אני מעוניין לדעת יותר על המסלולים ללימודי תואר שני בפסיכולוגיה בברלין. זה נכון שאין מסלול באנגלית בכלל? גם לא במוסדות פחות מוכרים? לגבי גרמנית, הרמה הנדרשת היא C1? חיפשתי מידע על תנאי קבלה, דרישות ותנאים לזרים בפורום ולא מצאתיושלחתי מיילים לאוניברסיטאות אבל גם קיבלתי תשובות לאקוניות ולא ברורות תודה
סגור