פורום לימודים בגרמניה

בהנהלת: דוד שרייבר  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים בגרמניה - לימודי גרמנית בארץ ובגרמניה, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה בכל תחומי הלימוד ובכל האוניברסיטאות.
 
דוד שרייבר

מנהל את חברת Educenter העוסקת בייעוץ ללימודים בגרמניה בניהול קורסי גרמנית ובסיוע לסטודנטים ישראלים בכל ההיבטים הקשורים למעבר לגרמניה.

 
דיויד | 04:08  06/08/12
שלום לכולם, אז ככה, אני עולה לכיתה יב ואני מאוד רוצה אחרי הבצפר לנסוע ללמוד בברלין (גרמניה) לימודים גבוהים של כלכלה ומנהל עסקים, עכשיו אני לא עושה צבא כי יש לי סכרת נעורים ולכן ישר אחרי התיכון אני יכול להתחיל ללמוד, עכשיו אני צריך קצת עזרה מאיפה להתחיל ומה לעשות אם מישהו יש לו טיפים או כבר למד שם או מכיר אחרים שלמדו בגרמניה.. עכשיו השפה זה לא בעיה כי אני יודע גרמנית וגם יש לי משפחה בברלין, השאלה שלי איך שם והאם זה כדאי.. ההתלבטות שלי הייתה בין ארה"ב לגרמניה כי את ארה"ב אני כמובן מאוד אוהב אבל זה רחוק וגם אין לי שם אף אחד קרוב או משפחה.. וגם בגלל הסכרת שלי ההורים שלי קצת מפחדים מזה שאני יהיה שם לבד לגמרי.. אני גם משחק כדורסל אבל רציתי לדעת מה לגבי גרמניה איך הלימודים והחיים שם.. הייתי המון פעמים בברלין וגם סבתא שלי תעבור לשם איתי במידה ואני יחליט ללכת לשם ללמוד אז אני צריך עצות ואת הדעות שלך כי אני עדיין מתלבט בין ארה"ב לגרמניה.. תודה רבה לעוזרים :) נ.ב יש לי יום הולדת היום :)
מנהל פורום לימודים בגרמניה | 14:20  02/09/12
שלום רם יש לך לא מעט שאלות, כל מידע שאתה רוצה לקבל, אוכל לתת לך במסגרת פגישת ייעוץ. לקביעת פגישה אתה יכול ליצור קשר בטל' 0523205051 או במייל info@educenter.co.il בהצלחה דוד
סגור