פורום לימודים בגרמניה

בהנהלת: דוד שרייבר  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים בגרמניה - לימודי גרמנית בארץ ובגרמניה, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה בכל תחומי הלימוד ובכל האוניברסיטאות.
 
דוד שרייבר

מנהל את חברת Educenter העוסקת בייעוץ ללימודים בגרמניה בניהול קורסי גרמנית ובסיוע לסטודנטים ישראלים בכל ההיבטים הקשורים למעבר לגרמניה.

 
אפרת | 11:42  03/03/12
אהלן, אני מעוניינת ללמוד בגרמניה אבל קצת לא מבינה את השלבים שאני צריכה לעבור לשם כך. תעודת בגרות מלאה יש לי, הבנתי שפסיכומטרי לא נדרש(?), לאחר מכן אני צריכה להוכיח בקיאות בשפה ולעשות מבחן בשגרירות או בגרמניה עצמה...מעבר לזה מה עוד צריך ? אני גם מנסה להשיג מלגה, ולא על סמך בעיות כלכליות. האם סטודנטים זרים שמבקשים ללמוד במסלול בשפה הגרמנית לא זכאים לאיזשהם הקלות?
דוד שרייבר | 23:42  11/03/12
אפרת שלום להגיע ללימודים אקדמיים בגרמניה לסטודנט הישראלי לא קשה בכלל. מדובר בתהליך של כ-9-10 חודשים הכולל: 1. קורס שפה 2. תהליכי רישום וקבלה. עם תעודת בגרות ישראלית וגרמנית טובה את יכולה ללמוד בגרמניה כמעט בחינם. אשמח לפרט לך את הנושא בכדי לתת לך תמונה כוללת, לשם כך אנו מקיימים פגישות ייעוץ מסודרות. לקביעת פגישת ייעוץ, טל' 0523205051- דוד או במייל info@educenter.co.il/ דוד
סגור