פורום לימודים בגרמניה

בהנהלת: דוד שרייבר  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים בגרמניה - לימודי גרמנית בארץ ובגרמניה, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה בכל תחומי הלימוד ובכל האוניברסיטאות.
 
דוד שרייבר

מנהל את חברת Educenter העוסקת בייעוץ ללימודים בגרמניה בניהול קורסי גרמנית ובסיוע לסטודנטים ישראלים בכל ההיבטים הקשורים למעבר לגרמניה.

 
שלום בעלי ואני עומדים לעבור בקרוב לדיסלדורף / קלן אני מעוניינת לדעת מה האופציות שלי לתואר שני בעיצוב / אמנות / אדריכלות (אני בעלת תואר ראשון ישראלי בעיצוב פנים). אני מעדיפה לימודים באנגלית כמובן, אשמח לדעת אם יש אופציות ללימודים כאלה באזור דיסלדורף - גם מוסדות בבלגיה או בהולנד באים בחשבון מאחר והכל קרוב... תודה גלית
גלית שלום בלגיה והולנד אינם תחום ההתמחות שלנו. באזור דיסלדורף יש לך בעיקר את האקדמיה לאומנויות של דיסלדורף- http://www.kunstakademie-duesseldorf.de , בקלן יש לך את הבית ספר הבינלאומי לאומנויות של קלן- http://kisd.de/home.html?lang=en (בית ספר פרטי בשכר לימוד). אם יש לך שאלות נוספות, אשמח לעזור. דוד
שלום, אני גם מתעניינת לגבי לימודים בגרמניה (ברלין/ דיסלדורף). יש לי תואר ראשון באמנות מעשית. ואני מתעניינת בלימודי המשך באמנות. האם יש שכר לימוד ללימודים בדיסלדורף ? איפה אני יכולה למצוא עוד מידע על המקום- טפסי הגשה, תאריכים להגשה, תוכנית לימוד... האם התואר הראשון שלי מהארץ תקף שם ואני יכולה ללכת ללימודי תואר שני? יש לי עוד הרבה שאלות..אבל בנתיים זה יעזור מאוד.. תודה.
סגור