פורום לימודים בגרמניה

בהנהלת: דוד שרייבר  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים בגרמניה - לימודי גרמנית בארץ ובגרמניה, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה בכל תחומי הלימוד ובכל האוניברסיטאות.
 
דוד שרייבר

מנהל את חברת Educenter העוסקת בייעוץ ללימודים בגרמניה בניהול קורסי גרמנית ובסיוע לסטודנטים ישראלים בכל ההיבטים הקשורים למעבר לגרמניה.

 
שלום רציתי לקבל מידע בנוגע ללימודי הנדסה תעשייה וניהול בברלין בשפה האנגלית. 1. באילו אוניברסיטאות הרמה גבוהה ומומלץ ללמוד שם, ומהו שכר הלימוד. 2. יש לי אזרחות אירופאית. הבנתי שמי שאזרח גרמניה מקבל מהמדינה הטבות כמו למשל כסף לשכר דירה, האם זה תקף גם למי שאזרח אירופאי אך לא אזרח גרמניה? 3. יש לי ממוצע בגרויות 101 (אחרי בונוסים), 5 יח"ל מתמטיקה,אנגלית ומדעי המחשב. האם זה מספיק או שעליי לשפר בגרויות? 4. האם לימודי גרמנית זה תנאי הכרחי גם עבור לימודים בשפה האנגלית? המון תודה, טל
דוד שרייבר | 20:17  09/10/11
1. יש לך מספר אוניברסיטאות מצויינות בהם אתה יכול ללמוד, כמעט בכל עיר מרכזית. 2. לאחר הוצאת תעודת תושב אתה נחשב לאזרח לכל דבר. מלגות מחייה ניתן לבקש מהמדינה, מהאוניברסיטה או מגורמים פרטיים. 3. ממוצע מספיק. 4. לימודי גרמנית הינם תנאי היכרחי. לפרטים נוספים- דוד- 0523205051.
סגור