פורום לימודים בגרמניה

בהנהלת: דוד שרייבר  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים בגרמניה - לימודי גרמנית בארץ ובגרמניה, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה בכל תחומי הלימוד ובכל האוניברסיטאות.
 
דוד שרייבר

מנהל את חברת Educenter העוסקת בייעוץ ללימודים בגרמניה בניהול קורסי גרמנית ובסיוע לסטודנטים ישראלים בכל ההיבטים הקשורים למעבר לגרמניה.

 
דניאל | 14:10  18/07/11
שלום דור, אני מתעניין בלימודי רפואה בגרמניה והייתי שמח לקבל מעט מידע על מספר נושאים.. 1.מה הם התנאי קבלה מלבד לשפה הגרמנית, האם תעודת בגרות ישראלית מספיקה (112) או חובה ללמוד גם קורסים בשטודנקולג והאם חייבים להיות מקצועות מסויימים (חייב להיות בה פיזיקה) ? 2. הגשת המועמדות נעשת ללמספר אוני' במקביל או עם סדר עדיפות כלשהו? 3. אולי אתה יודע כמה מקומות מוקצבים לזרים לא תושבי E.U 4. שמעתי שיש מבחן בסוף השנה השנייה שנקראה פיזקום כדי לעבור להמשך השנים הקליניות ועוברים אותו אחוז קטן מהסטודנטים.. האם המבחן קשה ובאמת מעיף מהלימודים כל כך הרבה אנשים ? 5. האם קיימות תוכניות לימוד באנגלית ? 6. האם קיימת אפשרות להתקבל לשנים מתקדמות עם תואר ראשון רלוונטי? תודה רבה !
de | 14:27  19/08/11
1. תנאי הקבלה הם לעבור מבחן שפה (DSH) + ממוצע בגרות גבוה (שלך נחשב לגבוה), לגבי הקורס שציינת , פעם ראשונה שאני שומע עליו, אני לא עשיתי אותו והתקבלתי ל10 אוניברסיטאות שם. יש ממש מעט אוניז (3 נראה לי מתוך 34) שדורשות לעבור מבחן TESTAS שהוא קצת מתמטיקה ודברים כאלה..אני לא עשיתי. פיזיקה לא היה לי . 2. לחלק מהאוניז מגישים באופן עצמאי . ולחלק השני והגדול מגישים ע"י UNI ASSIST שהיא חברה שמסדרת את כל העניין. יש אפשרות לציין סדר עדיפויות , לא חובה. 3. כל אוניברסיטה ציינה לעצמה מס' מקומות מסוים לזרים, זה לא אותו דבר אצל כולם 4.הPHYSIKUM זה המבחן הממשלתי הראשון שעושים אותו אחרי הסמסטר הרביעי(בסיום השנה השנייה), והוא מכיל את כל החומר שנלמד בשנתיים הראשונות, הצלחה במבחן הזה היא חובה ע"מ להמשיך את הלימודים והמעבר מטרום קליני לקליני. אם לומדים אז גם עוברים אותו. לא לדאוג. 5. אין תוכנית לימוד באנגלית 6.אין לי מושג
סגור