פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
מיקי | 15:19  21/06/07
שלום , אני רוצה להתחיל ללמוד במכללה למנהל בראשל"צ באוקטובר הקרוב. שכר הלימוד =כ 25 אלף ש"ח סיימתי מכינה של המכללה וקבלתי 8 אלף מהמכינה. כלומר חסרים לי כ 17 אלף. אני נכה 100% ,אמא לא עובדת כבר כ6 שנים הכסף ממנו אנו חיים הוא משכורת המינימום שאבא מקבל והכסף שאני מקבל מביטוח לאומי. תוכל בבקשה להמליץ על מלגה שתכסה ולו רק חלק מ ה 17 אלף (כיסוי מלא =הגשמת חלום) אולי תוכל להמליץ על הלוואה שמחזירים בסיום הלימודים (הלימודים ימשיכו כ 4 שנים) אולי יש הלוואה שצוברת ריבית נמוכה או הלוואה ללא ריבית??? תודה רבה
אופיר שלו | 16:59  24/06/07
מיקי שלום, המסלול האקדמי של המכללה למנהל הוא מצויין, אך קח בחשבון שעלות הלימודים בו היא יותר מכפולה מכל אוניברסיטה. במידה ואכן בחרת ללמוד במוסד פרטי אני ממליץ לך לבדוק באתר milgot.org.il או בכל אתר מלגות אחר את אופציית מלגות הסיוע. כמו כן, דיקאנית הסטודנטים במסלול האקדמי תוכל לבחון סיועך נוסף עבורך. נצל קודם את כל זכאותך למלגות ורק אז תבחן את אופציית ההלוואות.
מיקי | 08:06  26/06/07
היום אגש לדיקאנית
סגור