פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
שלום, אני כרגע לומד ייעוץ מס. והתעניינתי בלימודי ייעוץ פיננסי בהמשך. רציני לשאול, כאשר בעזר"ה כשאני יהיה יועץ מס לאחר קבלת התעודה ניתן גם לשלב את המקצוע ייעוץ פיננסי? (אם אני ירצה בעוד מספר שנים לעבוד בשני התחומים, אין ניגוד עניינים ביניהם נכון?) כי הרי העבודה של יועץ המס הוא בין היתר - ייעוץ כלכלי, ייעוץ פנסיוני, ניהול חשבונות, תיאומי מס, חישובי שכר, הגשת דו"חות שנתיים, הצהרת הון לרשויות המס ועוד. תודה.
אופיר שלו | 14:18  28/12/11
שלום רב, אינני רואה ניגוד אינטרסים בין הדברים. לייעוץ פיננסי לא נדרשת הסמכה כלשהי, אלא בעיקר ניסיון. לפיכך, אינני רואה כל קושי לשלב בין התחומים.
אוקיי, הבנתי. תודה רבה, ואיך אני רוכש את הידע בייעוץ הפיננסי? יש איזה מבחנים שצריך לעשות? והאם לדעתך בכלל כדאי ללמוד לאחר יעוץ המס יעוץ פננסי אם המטרה היא לפתוח בעוד כמה שנים עסק עצמאי ביועץ מס.
אין מבחנים שיש לעשות או השכלה שיש לרכוש. פשוט לומדים, קוראים ומתנסים. בהחלט יש מקום לשלב בתחום עם יעוץ מס ואז תוכל לספק ללקוחותייך ערך מוסף גדול יותר. בהצלחה
השאלה היא איך אני רוכש את הידע הזה? יש ספרים? איך בדיוק לקוחות יבטחו בי בתור היועץ הפיננסי שלהם בלא כל תעודה? תודה רבה על התשובות.
אין לי לכך עבורך תשובה חד משמעית. צריך לקרוא וללמוד הרבה, ניתן להקים אתר אישי קטן או בלוג ולהתחיל לשווק עצמך ולתת מענה לפונים.
אוקיי. תודה.
סגור