פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
שלום ת אני מעונין להתחיל שנת מכינה באוקטובר הקרוב ללימודי רפואה(שיניים ) בבודפשט. אין ביכולתי לממן את הלימודים או ההורים כי הלימודים הם מאוד יקרים שם , מהן האופציות שלי? כלומר ,אני מאמין ודי בטוח שהמצב הכלכלי יכול לאפשר לי לקבל מלגה , בנוסף לקח הולכים בזמן המאוד קרוב לסגור את העסק של אבא שלי ,אז בכלל. יש הלוואות .. יש מלגות מהי הדרך הכי טובה? היכן אני יכול למצוא מוסדות שעוזרים במקרים כאלה? ומהם השיקולים שצריכים לקחת בחשבון שלומדים בחו"ל? תודה רבה רבה. טל.
טל שלום, עלייך לפנות ישירות אל מוסדות הלימוד בחול הרלוונטיים עבורך ולבדוק תנאיהם. יש לקחת בחשבון שלימודים בחול הם דבר יקר, גם אם המוסד יתן לך מלגה לשנת לימודים או אפילו לכל התואר, בשל הצורך לתשלום בעבור מחייה מלאה ולא תמיד תתאפשר עבודה בחול במהלך הלימודים. בכל אופן, מציע לאחר בירור נושא אופציות המלגות במוסדות השונים לפנות לבנקים ו/או חברות מממנות, אשר יוכלו להעמיד עבורך המימון. בהצלחה
היי ,תודה. האם לדעתך אני צריך להעמיד בפני את האופציה של הלוואות מבנקים או מחברות כאופציה אחרונה? זאת אומרת גם אם יהיהלי מימון מלא ,עדיין עדיף לי לבדוק תאופציה של הלוואות? תודה.
במידה ויש לך מימון לכיסוי הוצאותייך של הלימודים והמחייה אינני מוצא סיבה לקחת מימונים נוספים. על הלוואות יש ריבית לשלם ובאם יש אלטרנטיבה, לדעתי מיותר.
סגור