פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
שאול | 00:46  01/04/11
אני מתחיל ללמוד שנה הבאה וההורים שלי רוצים שאתחיל לשים את הכסף שלי בפיקדון\חיסכון ואמרו לי שאני מספיק גדול כדיי לבדוק באיזה בנק נותנים את ההצעות הכי טובות. כמובן שאני לא מבין בזה כלום, אז אני שואל בפורומים. עזרו לי בקשה שההורים שלי ירדו ממני.. תודה
אופיר שלו | 10:04  03/04/11
שלום רב, אין כמעט הבדל בין הריביות המוצעות על ידי הבנקים בתוכניות החסכון השונות. גם אם יש לבנק אחד עדיפות בעשירית האחוז, היא עשויה להשתנות לטובת בנק אחר שיתחיל מבצע חדש לגיוס פקדונות וחסכונות מהציבור. אני ממליץ לעשות זאת בבנק בו הינך מנהל חשבון העו"ש. הכי פשוט והכי יעיל. בהצלחה
רועי | 20:38  05/04/11
ממה שאני בדקתי בבנק שלי (טפחות) יש חיסכון ממש טוב של ריבית הפוכה, שאתה כאילו מקבל את הריבית עכשיו.. מבין? זה נראה לי מתאים למטרה שלך, תבדוק את זה.
ענבר | 15:18  10/04/11
שלום רב , קיימת קרן שכ"ל , היא קרן שמעניקה הסדרי מימון לסטודנטים - ישנם בלי קריטריונים וישנם עם ... צריך להגיש בקשה מיוחדת ... ההסדר שלהם לא נפגע בתנועות של ריביות שמישתנות בשוק ... מאוד משתלם .
סגור