פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
אין לי שמץ איך עובד עולם המלגות . אני מעוניין להרשם למכללה בספטמבר הקרוב , איך אני מגיש מלגה ? מהיכן אני משיג את הטפסים הנדרשים ? כמה זמן לפני ההרשמה עליי להגיש המלגה ? אשמח לקבל מדריך או קישור לבקשת מלגה לדוגמא . תודה מראש, רון
שלו אופיר | 09:18  02/03/11
שלום רב, לאיזו מכללה את נרשם? מציע לך להיכנס לאתר המכללה ולבחון את אופציית אפשרות קבלת המלגה. רוב המוסדות מציעות מלגות הצטיינות וכן מלגות לסטודנטים נזקקים. כמו כן, ניתן לאתר אתרי מלגות לחתכים רבים באוכלוסיה: מוצא, חיילים משוחררים, רשויות מקומיות ועוד. ניתן למצוא מידע רב ברשת. בהצלחה.
שלום אני מגד מירושלים,אני רוצה לשאול אם יש אפשרות לקבל מלגה אבל לסמסטר ב.?
יש את אתר www.milgot.co.il - אתר המרכז את כל המלגות שמוסדות הלימוד והקרנות נותנים לסטודנטים.
אורית | 09:56  22/03/11
היי רון! ניסית את עניין ההסדר מימון?האם שמעת על זה??? יש לי חברה שלומדת במכללה למנהל ... היא קיבלה הסדר מימון על 15,000 ש"ח! לאיפה אתה רוצם להרשם? שמעתי שגם במכללת אריאל והדסה זה קיים... אני חושבת שלקרן הזו קוראים שכ"ל , בהצלחה!
שלו אופיר | 11:21  22/03/11
מעבר למידע הקיים ברשת אודות מלגות, לכל מוסד ומוסד יש מדיניות מתן מלגות ( ע"י הדקנאט). בד"כ הגשת הבקשות היא עד תחילת שנת הלימודים והאישורים ניתנים במהלך פברואר. ממליץ לפנות למוסד הלימודים. מעבר למלגות, קיימים פרונות מימוניים בצורת הלוואות שניתנים ע"י בנקים, חברות כרטיסי אשראי והלוואות חוץ בנקאיות. בהצלחה.
שלום רון, ממליצה בחום לבדוק את נושא ההסדרי מימון . יש לי חברה שלומדת שמכללה למנהל והיא קיבלה הסדר מימון עד 15,000ש"ח לשנה א'... ללא הצמדה וריבית! אני חושבת שלחברה קוראים שכ"ל - ששכל וכמובן שקט כלכלי לסטודנט ... תבדוק זאת :) בהצלחה!
סגור