פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
שלום! אני מתכנן ללמוד הנדסה אזרחית באוניברסטת בן גוריון. השאלה היא בנוגע להוצאות של סטודנט ( רצוי כמה שיותר קרוב לתחום ולמקום המוזכר). ממה שמסתמן כרגע, אם אתחיל ללמוד באוקטובר הקרוב יהיו לי כ50000 ש"ח, ואם באוקטובר הבא אז כ13000 ש"ח בהנחה שאין עזרה מההורים ושאני מתכנן לשפר את האנגלית שלי לפני האוניברסיטה במבחן אמיר ( הפסיכומטרי לא הספיק, אחרת אצטרך שני קורסים), מה אתם ממליצים? האם אפשר להסתדר עם הסכום הראשון בתוספת מלגות ( עד כמה ניתן להסתמך על מלגות??) עד כמה נוראיים הקורסים באנגלית. אמרו לי סטודנטים מנוסים, מה אתם הייתם עושים? תודה מראש!!
שלו אופיר | 10:16  08/02/11
שלום רב, אכן הוצאות המחייה לסטודנטים גבוהות ועשויות לשחוק את הכספים שצברת. עם זאת, אישית, אני הייתי מעדיף להתחיל ללמוד ולא לדחות תחילת הלימודים למועד מאוחר יותר. להערכתי, ניתן להתקיים עם הסכום שברשותך, אם כי יתכן ותצטרך להצתמצם. מלגות תמיד כדאי לנסות לבקש, יתכן ותהנה אפילו ממלגות חלקיות, שיסייעו לך להתקיים. לגבי בחינות, מניח שניתן לעבור אותן בשלום. בהצלחה.
היי אני סיימתי לפני כחצי שנה לימודי תואר ראשון בהנדסת בניין באונ' בן גוריון קודם כל מומלץ ! לגבי העניין הכלכלי, הסכום הראשון שציינת אמור להספיק. במידה ואתה לא בזבזן יותר מידי, אם אתה גם לא מהמפונקים תוכל לגור בתור התחלה במעונות ובשלב מאוחר יותר לעבור לשכור דירה, זה גם חוסל לא מעט ... יש המון מלגות , דרך האונ' ומלגות מחוץ לאונ' , מלגות תמורת התנדבות , מלגות לפי עיר מגורים, עדה , או לפי מצב סוציואקונומי - צריך רק לשבת ולחפש טוב באינטרנט ! ארשמח לעזור בכל שאלה
סגור