פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
אפרת | 17:08  24/01/11
שלום, אני עומדת לקחת הלוואה מחברה שמגדירה את עצמה שנותנת ייעוץ והלוואות לפרטיים ועסקים, קוראים לחברה YU.Pפיננסים ואני רוצה לדעת האם החברה הזו אמינה ולא מדובר בהתחזות. כיצד ניתן לבדוק זאת?
שלו אופיר | 14:44  25/01/11
אפרת שלום, אינני מכיר את החברה ולא יודע האם ומהיכן מגייסים את הכספים שמעמידים את ההלוואה. ממליץ לבדוק באינטרנט או עם הנציגים שמשוחחים איתך מי החברה? מי הבעלים? ומה מקורות המימון שלהם ובאיזה ריביות. בהצלחה.
ענבר | 15:27  10/04/11
שלום אפרת, האם את מחפשת הסדר מימון לצורך מימון לימודים ? תנסי קרנות שמעניקות הסדרי מימון בטוחים - ז"א כאלו שעובדים בצמוד עם המכללות ...
לגבי הייעוץ למה לך להתייעץ עם מישהו שגובה כסף? כל עוד לא מדובר במשכנתא, לכי ל2-3 בנקים הגישי בקשה וקבלי הצעות. תוכלי לשלוח לי ואיעץ לך איזו מהן עדיפה.
תודה רבה
יש לי עוד שאלה- בחברות מימון שנותנות הלוואות האם זה מקובל לאחר אישור עקרוני לשלם 290 ש"ח דמי ניהול? בדקתי מול חברת מרום מינוף שזו חברה שיחסית מוכרת ולאחר האישור הם גובים דמי ניהול תיק עוד לפני קבלת ההלוואה מהבנק. האם דבר זה מקובל?
ממליץ לא לשלם דמי ניהול או דמי טיפול ללא קבלת ההלוואה בפועל. יש לבדוק מי המציע את האשראי ומהם התנאים. לדעתי, אין כל סיבה לגביית עמלה באם לא יתקבל האשראי.
אורית | 12:07  21/03/11
היי אני מתחילה ללמוד "במכללת הדסה" בשנה הבאה ,יש להם הסדרי מימון לסטודנטים ללא ריבית וללא הצמדה!!! אני יודעת גם מחברה שלי שלומדת "במכללה למנהל" שגם למכללה יש הסדרי מימון מאוד אטרקטיבים בפריסה ממש מעולה ונוחה לסטודנט ... ממליצה לך לבדוק האם במוסד שלך קיים דבר כזה ( הסדר מימון) אני יודעת שחברה בשם "קרן שכ"ל" מלווה את הפורייקט וכל מה שכרוך בנושא ההסדר מימון! בהצלחה :) אורית.
ענבר | 15:20  10/04/11
ניסית לברר על הסדרי מיומן ?
סגור