פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
אני לפני תחילת לימודים, שנה ראשונה שלי בכלכלה מחפש לקנות מחשב נייד, ראיתי שיש מחשבים קטנים יותר שעולים פחות אבל אמרו לי שלפעמים כדאי להשקיע קצת יותר ולקנות משהו נוח יותר אני ראיתי מחשב נייד שנראה טוב אבל השאלה איך אני יודע אם זה המחשב שיענה על צרכיי במהלך הלימודים הרי טרם התחלתי ללמוד
שלו אופיר | 12:27  04/10/10
רכישת מחשב אישי היא מאד אינדיוידואלית ואתקשה להשיב לך ללא הכרות עם צרכיך. עם זאת, לתחושתי, כל המחשבים האישיים הנמכרים היום כוללים את היישומיים הסטנדרטים שאתה עשוי להזדקק להם בלימודים.
חגי | 12:36  04/10/10
פשוט ללכת לחנות שיש בהם מחשבים ולראות מה ממליצים ומה הכי נוח. זה חשוב לבדוק בתכלס בחנות אם המחשבים הקטנים יותר למשל נוחים לך כי יש כאלה שבגלל שהפרופורציה של המקלדת טיפה שונה לא אוהבים את זה. אני אישית קניתי לא מזמן נייד של DELL והוא דווקא סבבה. אני לא הייתי צריך יותר מידי שכלולים כי זה סך הכל ללימודים ואין לי צורך בתוכנות גרפיקה וכד'. תנסה לבדוק בטרקלין חשמל, לי ממש עזרו שם במחלקת מחשוב שלהם. בהצלחה בלימודים
אלון | 10:08  09/10/10
התכונה הכי חשובה בלפטופ סטודנט זה המשקל, כי אתה הוך איתו.
אביטל | 14:21  15/10/10
שלום! מנסיוני, עליך קודם כל להגדיר מהם צרכיך הלימודיים מהמחשב. ציינת שהינך לומד כלכלה, כך שמדובר במקצוע ריאלי, עם דגש מועט על הגשת עבודות טקסטואליות ויותר על פתרון ותרגול של תרגילים מתמטיים שונים. על כן, לא בטוח שעליך להשקיע את מיטב כספך על מחשב נייד יקר ולא נחוץ. באם אינך מעוניין להשקיע הרבה כסף, מחשבי הנטבוקים, שמחיריהם נעים סביב ה-1500-2000 שקלים יכולים מאד להתאים לך. דע לך רק שהם מיועדים לשימוש בתוכנות אופיס וגלישת אינטרנט בלבד ולא לשימוש אינטנסיבי הכולל משחקים עתירי גרפיקה וצפייה בסרטי HD. רובם בעלי מסך של כ-10" ומשקל של נוצה, עם זמן סוללה של יותר מ-5 שעות. אני ממליצה על מחשבי אסוס במקרה זה, כי הם יתנו לך כ-10 שעות עבודה בממוצע. אפשרות אחרת היא ללכת על מחשב שאיננו נטבוק חלש, אלא עם מסך 15". אמנם קצת גדול ומגושם, אך מחירי המחשבים הניידים בעלי מסף ה-15" נוטים להיות זולים יחסית (אפשר למצוא מחשב טוב בסביבות ה-3000 ש"ח). ממליצה לבדוק שהמעבד במחשב שכזה הוא לפחות Core i3 אם לא Core i5. לא להתפתות למחירים זולים מדי - מה שזול גם שווה זול בד"כ. בהצלחה!
ליאת | 15:15  19/05/11
ממליצה על דל ועל החנות של נייד נייד בראשל"צ ובאינטרנט http://www.nayadnayad.co.il/Category.aspx?CatCode=7
סגור