פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
זוג צעיר | 17:42  11/06/10
שלום רב, אנו נישאנו לפני כשנה, ומסיבות כלכליות שונות טרם יצאנו לירח הדבש שלנו. בעיקרון, העדפנו להשקיע את ההון העצמי ברכישת בית ואכן כך עשינו. אולם, השקעה זו גזלה מאיתנו עד כה את האפשרות לממש את חלום ירח הדבש... כיום, ההכנסה שלנו מכסה בדר"כ את ההוצאות החודשיות עם אפשרות די מצומצמת לחיסכון. רצינו להתייעץ ולברר כיצד נוכל אולי בכל זאת לשלב בתבונה בין ירח הדבש הנחשק לבין האתגרים הכלכליים השונים העומדים בפנינו כזוג צעיר.
אופיר שלו | 11:08  15/06/10
ממליץ לא לחסוך כסף שאין ( להכנס למינוס בכדי לחסוך). עם זאת, באם הינכם מצליחים כן להתקיים ולהפריש כספים לחסכון אזי מצבכם טוב ואולי אף ישתפר לאורך השנים עם הגידול בהכנסות. לגבי ירח הדבש, ההחלטה היא מאד אישית, אך לאור מצבכם הנוכחי כדאי לחשוב על פתרון של חופשה קצרה יותר ולא בעונת התיירות. ניתן לעשות חופשות בפחות מ- 50% מהעלות, כאשר נוסעים לא בעונה. בהצלחה.
סגור