פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
לפני כשנה התחלתי לנסות את מזלי ומכסף שחסכתי נסעתי ללמוד תואר ראשון בארה"ב, אחרי מספר חודשים בארה"ב הבנתי שאני לא יצליח להתמודד במהלך ארבעת השנים עם המחייה ולימודים כלכלית ולכן נאלצתי לפרוש מהלימודים עקב כך בוטלה לי הויזת סטודנט וחזרתי לישראל. אני עדיין לא וויתרתי על החלום ואני רוצה לנסות שוב , הפעם בעזרת מימון אחרת לא אצליח להתמודד עם העלויות המטורפות בארה"ב. רציתי לדעת באמת מה האפשריות הפרוסות בפניי בנושא זה? מדובר בסכומים ממש גבוהים..אם אני סטודנט שיכול לעבוד רק 20 שעות בשבוע איך אני מצליח להחזיר כל חודש את הכסף? ובכלל מה התוכנית הלוואות הכי כדאית שיש היום להציע לסטודנט הלומד בחו""ל? תודה, איתי
אופיר | 17:40  28/03/10
איתי שלום, לימודים עשויים להיות יקרים ביותר בעיקר בארה"ב. יתכן ובאירופה תצליח למצוא מס' מוסדות ששכר הלימוד בהם נוח ביותר ( אם כי המחייה אינה זולה). לפני החלטה על לימודים בארה"ב, אתה חייב לבחון כיצד תוכל לממן את כל שכר הלימוד לאורך כל תקופת הלימודים ולא כדאי לבנות על המסזל או כספים שיגיעו. נין לפנות לבנק בו אתה או הורייך מנהלים חשבון ולבקש הלוואה ארוכת טווח ככל האפשר עם פריסה מקסימלית, אשר את קרן ההלוואה ניתן יהי להתחיל להחזיר רק בתום הלימודים. אני מניח שאותו מוסד כספי ידרוש ערבות של חותם נוסף על כספי הלוואה זאת. בהצלחה.
סגור