פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
אבי | 09:14  30/11/09
שלום! רציתי לדעת לצערי הרב אצטרך לקחת הלוואה ללימודים כפי שכבר עיינתי אתה ממליץ לא לקחת הלוואה על כל התואר אלא לשנה אחת. איך בודקים כדאיות הלוואה?כלומר מה לבדוק ? מן הסתם השאלה הגדולה היא כמה אני אחזיר לאחר תקופת לקיחת ההלוואה. האם זאת השאלה היחדיה שעלי לבדוק מול הגוף שמלווה לי את הכסף או יש עוד פרמטרים שכדאי לבדוק? אבי
אופיר שלו | 11:16  30/11/09
אכן המלצתי בעבר לא לקחת הלוואה על כל הסכום שנדרש לתואר וזאת ממספר טעמים: * יתכן ויתפנה ( במזל רב ) סכום כסף נוסף. * יתכן ומסיבה כלשהי לא תמשיך בלימודים במוסד או במסלול שבחרת. * אולי תחליט מסיבה כלשהי להקפיא הלימודים לתקופה מסוימת. * למה לשלם ריבית על סכומים שאין לך צורך בהם כיום. ממליץ לשבת עם הגורם המלווה ולבחון מה הריבית שתוכל לקבל, מהי הפריסה המקסימלית /הנוחה המתאימה לך , וכן כדאי לבדוק באם יש עמלות כלשה הנוספות להקמת ההלוואה או פרעון מוקדם שלה. בהצלחה.
סגור