פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
משה | 22:39  21/07/09
תוך חיפוש עבודה בתחום יעוץ השקעות נוצר לי קשר עם חברה, הפועלת בעיקר דרך האינטרנט (יש הרבה כאלה). בדקתי באתר של הרשות, ברשימה של כל סוגי הרשיונות – אין להם. ברשימות של רשם חברות באמת קיים רישום - חברה ישראלית, מטרתה – "לעסוק בכל עיסוק חוקי". בפועל הם עוסקים בניהול תיקי השקעות, יעוץ השקעות וכו"(כולל, אפילו, העברת קורסים בנושא). על פי מה שזכור לי מדיני ניירות ערך (עברתי את המבחן לפני חודשיים), זה לא חוקי. או ש-"ניתן להקל"? נדמה לי אין חובה לדווח לרשות במקרה כזה (זאת, בעצם, שאלה 2). אשמח לקבל כל מידע בנושא.
אופיר שלו | 11:15  23/07/09
אינני מתמצא בנושא זה. יחד עם זאת העובדה שבין מטרות החברה נרשמה המטרה "לעסוק בכל עיסוק חוקי" איננה אומרת שכל פעילויות החברה הן במסגרת החוק. הייתי ממליץ לפנות לעורך דין אשר מתמחה בשוק ההון או להפנות את השאלה לרשות לניירות ערך.
ירון לבון | 12:26  09/08/09
לאור המצב בשוק, לא הייתי בוחר בייעוץ השקעות ובטח שלו בלימודים דרך האינטרנט. כשמגיעים למצוא עבודה לא יתייחסו אליך ברצינות
סגור