פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
ליאור | 00:16  06/02/09
שלום שמי ליאור אני מתחיל תואר ראשון ברפואה באיטליה ואני ממן את משפחתי כי אבי הוא נכה ואימי חולת לה הורי לא יכולים לעבוד ואני ממן אותם וממן את עצמי אני מחפש מזה זמן רב מלגת לימודים ללימודים ועזרה במגורים, אני ללא שירות צבאי אך היתנדבץי במועדון לנכים עם ילדים בעלי בעיות מוטוריות, אך לא היצערתי על שירות לאומי כי לא רציתי את כספי המדינה. ואני לא יודע האם זה הגיוני לקחת הלוואת ללימודים כי אני מש לחוץ לגבי זה. אשמח מאוד אם תוכל ליצור איתי קשר ולהסביר לי מה עליי לעשות האם לקחת הלוואה או עליי לחפש מילגה ואם כן אז היכן ואיך. בתודה:ליאור.
אופיר שלו | 15:28  09/02/09
ליאור שלום, כשאתה מתכוון ללמוד בחול ( אפילו במוסדות בהם הלימודים חינם) יש לקחת בחשבון את עלויות המחייה הגבוהות. יש להיכנס לאתרי מלגות הפזורים ברשת ולבחון באם הינך זכאי למלגה בשל מצב משפחתי. אני מניח כי במוסדות בארץ הסיכוי להשיג מלגה בהיקף מלא יותר גבוהה יותר. בהצלחה.
סגור