פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
המשלם בריבית | 19:20  11/02/07
לא הצלחתי למצוא, לא באתר שלכם ולא בפורום כל מידע ולו כללי בלבד, על שיעורי הריביות שלכם, בהשוואה להלוואות הבנקים. אני משער שהן משתנות, אך מעט מידע בעניין, החל מטווחים וכלה בשיעור הריבית הממוצע שאתם גובים על הלוואות יוכל לעזור להעריך אם האופציה של מימון דרכם היא אמנם אטרקטיבית. אכן, פריסה למשך שנים היא אטרקטיבית, אך כמובן שאם יתרון זה מתקזז עם ריביות גבוהות במיוחד, לא כדאי להתקרב; ובכן?
אופיר שלו | 13:31  15/02/07
אנו כאן לא ממליצים על גורם כזה או אחר. לשאלתך, הריבית הנגבית ע"י ISL היא 8.5% וניתנת בהלוואות לתקופה של עד 12 שנים. הבנקים וגורמים נוספים גובים בד"כ פריים + ( 1% - 4%) וההלוואות הן בד"כ לתקופה של 24-60 חודשים.
אופיר שלו | 10:53  19/02/07
הריבית המצויינת במחשבון באתר ISL היא 8.5% במסלול צמוד המדד ו- 11.5% במסלול הקבוע והיא לכל תקופה ( עד 12 שנים). את ריביות הבנקים ציינתי. ההמלצה היא לא לקחת הלוואות כשלא צריך ולנצל את כל המלגות האפשריות. לכל מי שיש הצורך - מימון בנקאי וחוץ בנקאי הוא אופציה.
מלי | 16:22  15/04/07
אופיר שלום, כיצד מומלץ לנהוג לגבי סכום ההלוואה אם הכוונה היא לבקש מלגות? שכן תשובות לגבי בקשת מלגות מגיעות במהלך השנה או לקחת סופה. האם לוקחים מראש חלק מגובה שכ"ל ובמידת הצורך משלימים את ההפרש מכם בסוף שנת הלימודים? תודה מראש.
יובל | 17:31  23/09/07
היום אפשר לקחת הלוואות דרך הבנקים, הלוואת סטודנטים בריבית יחסית נמוכה... כדאי לבדוק.
סגור