פורום לימודי פסיכולוגיה - לקריאה בלבד

בהנהלת: פרופ' ארנון לוי   |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום פסיכולוגיה תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני בפסיכולוגיה ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? תנאי קבלה, שדרוג בעבודה? מה אפשר לעשות עם התואר? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
פרופ' ארנון לוי

פרופ' ארנון לוי פסיכולוג קליני, פסיכואנתרופולוג ומאמן אישי. לשעבר יו”ר האיגוד הישראלי לפסיכותרפיה, מייסד האיגוד הישראלי לאימון פסיכולוגי ,סגן נשיא בחברה הבינ"ל לאימון בגישת Coaching Psychology

 
יש לי תואר ראשון במשפטים ואני מתחילה שנה שניה ואחרונה לתואר שני "מוסמך להוראה" מסמינר הקיבוצים. משולב בהתנסות מעשית. בכוונתי להתחיל בשנת 2014 לימודי חוג פסיכולוגיה שלאחר תואר במטרה להתקבל לתןאר שני בפסיכולוגיה חינוכית. שאלותיי הן: האם ההתנסות המעשית בשנתיים לימודי התואר השני "מוסמך להוראה" יכולים לסייע בהמלצה המעשית לקראת התואר השני בפסיכולוגיה. אם לא מספיק איזו התמחות יכןלה להתאים לפסיכולוגיה חינוכית ו/או התפתחותית. בנוסף- האם תעודת ההוראה וההתנסות החינוכית יכולות לסייע ביתרון לקבלה ללימודי תואר שני? תודה רבה מראש!
מנהל פורום לימודי פסיכולוגיה | 15:19  29/09/13
שירה שלום רב, ראשית בהצלחה. שנית, אני סבורה שבעניין ההמלצות לתואר שני והפרקטיקום נכון להתייעץ עם המקום בו תלמדי את התואר השני.
סגור