פורום לימודי פסיכולוגיה - לקריאה בלבד

בהנהלת: פרופ' ארנון לוי   |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום פסיכולוגיה תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני בפסיכולוגיה ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? תנאי קבלה, שדרוג בעבודה? מה אפשר לעשות עם התואר? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
פרופ' ארנון לוי

פרופ' ארנון לוי פסיכולוג קליני, פסיכואנתרופולוג ומאמן אישי. לשעבר יו”ר האיגוד הישראלי לפסיכותרפיה, מייסד האיגוד הישראלי לאימון פסיכולוגי ,סגן נשיא בחברה הבינ"ל לאימון בגישת Coaching Psychology

 
שלומי | 14:56  26/07/12
מרפרוף קצר באיטרנט הבנתי שכדי להיות פיכולוג קליני צריך תואר שני. שאלתי: האם יש מה לעשות בתואר ראשון חוץ מתוספת שכר כמורה.. והאם זה שווה את ההשקעה כשלא בטוח שאוכל להמשיך לתואר שני? ואם אפשר עוד קטנה: באיזה עוד תחומים אפשר לעבוד כפסיכולוג? תודה רבה מראש!
שרון | 12:57  31/07/12
לך על דו חוגי. חברה שלי יועצת לימודים ובמסגרת עבודתה, היא נתקלת בהתלבטות של המתעניינים בין תחומי לימוד- סוציולוגיה או משאבי אנוש/פסיכולוגיה. כנראה בשל כך יזמו במרכז האוניברסיטאי פתיחת תכנית דו חוגית חדשה באריאל: סוציולוגיה ארגונית. הבנתי שהיא משלבת לימודי תואר ראשון סוציולוגיה ,משאבי אנוש ופסיכולוגיה ובוגר מסלול זה יוצא עם תואר דו חוגי בסוציולוגיה ארגונית. הבנתי גם שיש ביקוש בשוק לעובדים שינהלו את כוח האדם, שהם בעלי התמחות בסוציולוגיה ארגונית, משאבי אנוש ופסיכולוגיה. שווה לברר נראה לי. לפי מה שהם (באריאל) כתבו, "התוכנית מבוססת על לימוד גישות ושיטות מובילות בחקר ארגונים ועבודה, מקנה לסטודנטים כלים להבין ולנתח ארגונים אשר פועלים בסביבה גלובלית ולהבין כיצד אופי הארגון והייחוד שלו משפיע על אפקטיביות העבודה בארגון ורווחתו הכלכלית".
מנהל פורום לימודי פסיכולוגיה | 08:05  22/08/12
שלומי שלום רב, לימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה פותחיל דלתות במקומות שונים. לדוגמה- חברות המבצעות סקרים וקבוצות מיקוד, חברות כ"א וכד'. המעוניינים להמשיך לתואר שני בפסיכולוגיה יכולים למצוא מגוון התמחויות- קוגניטיבית, חברתית, חינוכית, שיקומית, התפתחותית, קלינית של הילד, קלינית, ייעוצית ועוד. כל אחד מהמוסדות האקדמיים מציע חלק מהתתמחויות שציינתי. בהצלחה
סגור