פורום לימודי פסיכולוגיה - לקריאה בלבד

בהנהלת: פרופ' ארנון לוי   |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום פסיכולוגיה תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני בפסיכולוגיה ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? תנאי קבלה, שדרוג בעבודה? מה אפשר לעשות עם התואר? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
פרופ' ארנון לוי

פרופ' ארנון לוי פסיכולוג קליני, פסיכואנתרופולוג ומאמן אישי. לשעבר יו”ר האיגוד הישראלי לפסיכותרפיה, מייסד האיגוד הישראלי לאימון פסיכולוגי ,סגן נשיא בחברה הבינ"ל לאימון בגישת Coaching Psychology

 
פסיכולוגיה-סוציולוגיה או פסיכולוגיה -חינוך באיזה מבין האפשרויות הללו ניתן להתחיל לעבוד כבר בקבלת התואר ה1? והאם ישנו בכלל שילוב דו חוגי של פסיכולוגיה-קרמינולוגיה?
שלום רב, ההתלבטות אינה פשוטה. אני סבורה כי בכל אחת מהאפשרויות תתחילי לעבוד כבר בתום התואר הראשון, לבוגרי פסיכולוגיה יש יתרון וביקוש. שילוב עם קרימינולוגיה יכול להיות אפשרי רק במקום בו מלמדים מקצוע זה. למיטב זכרוני, באוניברסיטת בר אילן יש תואר ראשון בקרימינולוגיה ואת מוזמנת לבדוק באוניברסיטה האם ניתן לשלב בין השניים. בהצלחה בהתלבטות. נועה
הכוונה הייתה בהתלבטות בן דו-חוגי פס' וחינוך לבן דו-חוגי פס' וסוציולוגיה... האם במסגרות הללו לאחר סיום התואר ניתן להתקבל לעבודה (חינוך או סוציולוגיה) לגבי שילוב עם קרמינולוגיה למיטב הבנתי מדובר בחוג שנדרש בגיוס למשטרה בלבד!!
שלום רב, שילוב עם קרימינולוגיה, למיטב ידיעתי, לא נדרש במשטרה, אך במשטרה זהו תואר "מוכר" להטבות בשכר (תואר ישים). תואר בקרימינולוגיה מתאים גם למי שעתיד לעבוד עם מתמכרים/אסירים וכד'.
סגור