פורום לימודים באיטליה

מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים באיטליה - לימודי איטלקית, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה .
 
 
darina | 11:54  02/11/11
הייתי מעוניינת ללמוד הנדסת תוכנה או הנדסת אלקטרוניקה ומחשבים באיטליה , האם הלימודים נחשבים לאיכותיים וברמה גבוהה? ומה הם התנאי קבלה? ואיך אני בכלל מתחילה את כל התהליך?
לפני הכול את צריכה למקד מעט את תחום ההתעניינות. באיטליה פקולטות רבות להנדסה ומסלולי הלימודים השונים רציניים ובעלי מבנה מעניין ומאתגר. : בכל אופן בשביל להתחיל הדבר החשוב ביותר הוא איסוף מידע. על איטליה, על הנדסה באופן כללי ולאחר מכן על נושאים יותר פרטניים כגון בירוקרטיה, תכניות הכנה, לימוד שפה וכו'. : ישנן דרכים שונות לבדוק האם כדאי או לא, האם זה מתאים או לא, והכי חשוב, האם את רוצה את זה מספיק או לא (אנחנו כמובן מדברים על לימודים באיטליה). : אשמח להרחיב אם תפני אלי במייל הפרטי איתן eitanlerer@gmail.com
עשיתי סמסטר קיץ באיטליה, יצא לי המון להסתובב ברומא, אתר ממש מומלץ במידה ותרצו לדעת על הסעות ברומא. http://www.romabest.co.il/site-map/transportation
יוני יוני | 23:54  22/03/13
איטליה היא מדינה חלשה טכנלוגית. אין פה תעשייה טכנלוגית עשירה. זה טעות ללמוד פה הנדסה, נקודה. חזקים בעיצוב. המרצים להנדסה חסרי ניסיון יחסית למקביליהם בגרמניה, ארהב ומדינות רבות נוספות.
קצת קשה להתייחס לדעות נחרצות ומכלילות. ישנם מספר ענפים בהנדסה בהם איטליה לא בדיוק נחשבת לחלשה שבמדינות העולם. (הנדסת מכונות, הנדסה ימית, הנדסה חקלאית). בכל אופן, איש באמונתו יחיה.
סגור