פורום לימודים באיטליה

מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים באיטליה - לימודי איטלקית, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה .
 
 
שרון | 21:24  13/07/11
שלום, אני רוצה לעשות קורס צילום באיטליה במוסד מוכר ומומלץ ולשלב את זה עם למידת איטלקית, בין אם זה חלק מהקורס ובין אם זה בצורה פרטית. אשמח לשמוע גם על תואר ראשון בצילום שם, ועל תוכניות מלגה לסטודנטים זרים. תודה רבה (:
שלום תואר ראשון בצילום באיטליה קיים רק במסודות פרטיים. קיימים גם קורסים קצרים אך הכול תלוי באורך הקורס ו/או ברצון לעשות זאת במסגרת מסלול לתואר אקדמי. במקראה של תואר אקדמי מומלץ ללמוד קודם את האיטלקית ולאחר מכן לגשת ללימודים עצמם. במקרה של קורס מקצועי קצר (גם באנגלית) ניתן לשלב זאת עם לימודי איטלקית בבית ספר פרטי. בשביל להמליץ על מסלולים ספיציפיים אני צריך לדעת מעט יותר פרטים על כוונתיך המקצועיות ולוחות הזמנים. ניתן לפרט כאן בפורום או לכתוב לי בכתובת הדוא"ל eitanlerer@gmail.com בהצלחה איתן
הייתי רוצה לעשות קורס תעודה קצר באנגלית של כמה חודשים בשילוב עם למידת איטלקית. חשוב לי להדגיש שכבר עשיתי קורס יסודות קצר בצילום ואני מחפשת קורס קצת יותר מורחב שמשלב יותר תולדות הצילום וצילום מקצועי מאשר הכרת המצלמה. התכנון שלי הוא בקיץ 2012 ( אם לא יגיע סוף העולם כמובן (: ) . אם אתה מכיר מסלולים כאלה ויודע מה העלויות שלהם, אשמח אם תספר לי קצת. ואיפה גרים בכל הזמן הזה? יש מקומות שמיועדים לצעירים, סטודנטים?... תודה רבה רבה (:
סגור