פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
מיכל | 18:12  30/09/15
היי, אני מתלבטת אם ללמוד במכינה או לבד לקראת בחינת הקבלה. שמעתי שלא מעט למדו לבד לבחינה זו והצליחו לעבור אותה. עברתי על נושאי הלימוד וראיתי שיש גם ספרי הכנה למבחני קבלה באנגלית ברשת. השאלה שלי האם כדאי מניסיונך? ואיזה ספרים באנגלית אתה ממליץ או שמעת עליהם שיוכלו לעזור לי להתכונן לבחינה. תודה.
ישראל דוד גבאי | 18:57  30/09/15
היי מיכל ! קודם כל ברכות על ההחלטה החשובה. שנית, ענין המכינה או ללמוד לבד לבחינות הכניסה, כמו בכל דבר בתחום, תלוי בך. הבחינות כוללות : אנגלית רפואית, ביולגיה, כימיה ואנגלית. המכינה אשר ממוקמת בהונגריה מכינה אותך בצורה טובה לבחינות הכניסה (ולעוד מספר דברים חשובים המשפיעים על השנה הראשונה) לפי רשימת הנושאים המבוקשים. הבחינות אינן קלות ומאידך גם אינן קשות למעבר אם ההכנה נכונה ומקיפה. מספר סטודנטים מתחילים את הלימודים ועוברים את בחינות הכניסה מבלי לעשות מכינה - כך שכן זה אפשרי. אם יש לך ידע קודם בנושאים שהזכרתי לעיל, את יכולה להוריד את רשימת הנושאים המעודכנת מאתר האוניברסיטה בה את מעונינת ללמוד (מאחר והרשימה שונה מפקולטה לאחרת) וללמוד בעצמך , או שכמובן את יכולה להצטרף לאחת מן המכינות המוצעות ולהכין את עצמך בעזרת המכינה. ההמלצה שלי, היא ע״פ הידע והנסיון הקודם שלך כך תוכלי לבחור את המסלול המתאים ביותר לך. בהצלחה !
סגור