פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
מאיר | 18:44  20/08/14
יש לי שאלה פשוטה .. אני מעוניין ללמוד רפואה בהונגריה אבל קודם כול אני חושב להתחיל בשנת מכינה כי אין לי בסיס טוב במקצועות כימיה , פזיקיה , בילוגיה , ועברו הרבה שנים מאז שסימתי יב ואני לא זוכר את החומר .. בוא נגיד שסימתי את המכינה ולא עברתי באחד המקצועות מה יקרה ? או שעברתי בהכל וזמנו אותי לבחינות וראיון אישי בכדי להתקבל ללימודי רפואה שזה אמור להיות בסביבות חודש אפריל-מאי ..מתיאני אמור לקבל את התשובה אם התקבלתי או לא מכיוון ששנת הלימודים מתחילה בחודש אוקטובר ??
מנהל פורום לימודים בהונגריה | 11:58  21/08/14
היי מאיר ! אכן מאוד מומלץ למי שאין לו בסיס במקצועות שהזכרת לעיל לעבור מכינה בהונגריה , עדיף מאוד לעשות את המכינה שם מאחר והיא מכינה אותך בצורה הטובה ביותר לתחילת שנת הלימודים האקדמאית בהונגריה . מה גם שיש את עניין ההסתגלות שזהו רובד חשוב גם כן. במידה ואתה לא עובר את אחד ממקצועות המכינה - לא תעבור את המכינה, אל לך לדאוג בנושא, אם אתה משקיע ולומד במהלך המכינה כמובן. גם אם לא עברת את המכינה תוכל להגיש מועמודות לבחינות הקבלה לאונברסיטאות השונות ! אין קשר בין השניים ! שנת הלימודים בהונגריה מתחילה בספטמבר וישנן שתי סוגי מכינות : קצרה וארוכה. אתה יכול לבחור באיזו מכינה הללמוד מבין השתים ומה מתאים לך יותר. כמו כן לוח הזמנים של המכינות תואם את זמני הגשת הבקשות לבחינות הכניסה כך שאתה יכול להסיר דאגה מלבך בענין זה ! למידע נוסף פנה ליויברסיטי המייצגת את המכינות ההונגריות כאן בארץ : 09-8858226 בהצלחה ! ישראל
סגור