פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
אוריה | 12:30  21/05/14
שלום, שמי אוריה ואני סטודנט שנה שניה בפסיכולוגיה וביולוגיה. אני חושב ברצינות להתחיל ללמוד רפואה בהונגריה ורציתי לדעת אם יש אפשרות לדבר עם מישהו שעושה את זה. מה תנאי הקבלה? איך אפשר להתחיל במהירות המרבית?
מנהל פורום לימודים בהונגריה | 13:05  21/05/14
היי אוריה ! פנית למקום הנכון ! תנאי הקבלה ברוב האונברסיטאות הם דיי דומים. - מעבר מבחני כניסה - תעודת בגרות מלאה הכוללת בתוכה לפחות יחידה אחת של ביולגיה פיזיקה וכמיה - מבחן רמה באנגלית ( ניתן לקבל פטור למי שעשה בעברו TOEFEL בציון מסוים) מבחני הכניסה כוללים שני חלקים עיקריים - מבחן כתוב ( הכולל נושאים כגון : ביולגיה כמיה אנגלית כללית ואנגלית רפואית ) וכמו כן מבחן בע"פ שהוא גם מעין ראיון אישי עם הסטודנט לצורך הכרה. שים לב !!! ישנה אפשרות להתקבל לשנה שניה לאחר לימודים אקדמאים בארץ או בכל מקום אחר בעולם. מיותר לציין שלימודים חייבים להיות קשורים באיזהוא אופן לתחום הרפואה ( ביולגיה, פזיותרפיה וכו ) . לגבי מה שאני יודע הדבר נכון אך ורק לגבי אוניברסיטת סגד. שים לב שהאפשרות להתקבל ישירות לשנה שניה כרוכה בתנאי הכרחי שהוא מעבר קורס קיץ כאן בסגד. כמו כן כדי להתקבל לקורס קיץ עליך להיות בוגר תואר ראשון ( שוב באותם נושאים שהזכרתי לעיל ) קח בחשבון שהדברים ותנאי הקבלה הם מאוד דינמים ונתונים לשינוי. צור קשר עם משרד יוניברסיטי 09-8858226 המייצג את סגד ואת שאר האוניבסיטאות להמשך בירור על קבלה לשנה ראשונה ובכלל . בהצלחה ! ישראל
סגור