פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
יונתן | 14:11  02/10/13
שלום אני מתעניין בלימודים בהונגריה יש לי כמה שאלות עד כמה מומלצת מכינה? מכינה בארץ או הונגריה ? ממה מורכבים מבחני הקבלה? לצורך העניין חסר לי מקצוע בתעודת בגרות, השאלה שלי היא האם ניתן לגשת למועד קיץ 2014 ולהירשם באותה שנה ללימודים בהונגריה?
מנהל פורום לימודים בהונגריה | 13:24  25/12/13
שלום יונתן ! מכינה היא צעד מומלץ למי שרוצה ומעונין להצלחה רבה יותר במהלך שנה ראשונה כמו כן היא מסייעת בקשיי ההסתגלות למקום. המכינה שמתבצעת כאן מתאימה את עצמה בצורה הטובה ביותר למבחני הקבלה שעורכות האוניבסיטאות . כך שעדיף לעשות מכינה בהונגריה אם את מתכוון ללמוד ולהמשיך בהונגריה. קימות שתי סוגי מכינות : קצרה 4 חודשים ארוכה 8 ( בערך ) זוהי בחירה שלך באיזו מכינה ללמוד... להלן לינק על כל הפרטים : http://www.uis.co.il/uis_prelong.asp מבחני הקבלה מורכבים שני חלקים עיקרים : מבחן בכתב שמחולק לכימיה ביולוגיה אנגלית ואנגלית רפואית כל חלק הוא בערך 20 שאלות החלק השני הוא ראיון אישי שבמהלך הראיון נבדק גם ידע בנושאים שהזכרתי לעיל ( כמיה וכו' ) לצורך הגשת הטפסים למבחנים הינך חייב בתעודת בגרות מלאה ! הכוללת בתוכה לפחות יחידת כימיה ביולגיה ופיזיקה ! לפרטים נוספים אנא פנה למשרד יוניברסיטי בארץ - 098858226 בהצלחה ישראל
סגור