פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
ספיר | 17:41  20/09/13
אני מתחילה מכינה בארץ ללימודי רפואה ואני מעוניינת בהונגריה. מישהו עשה מכינה בארץ?האם יש מעונות באוניברסיטאות?איך בכלל בוחרים אוניברסיטה הכל נשמע טוב ! תודה לעונים
האם באמת כדאי להתחיל מכינה בארץ או ישר בהונגריה ומהם מועדי המכינות שם ?
מנהל פורום לימודים בהונגריה | 17:36  15/10/13
שלום ספיר ! לגבי התחלת מכינה בארץ או בהונגריה - המכינה שמתבצעת כאן מתאימה את עצמה בצורה הטובה ביותר למבחני הקבלה שעורכות האוניבסיטאות . כך שעדיף לעשות מכינה בהונגריה אם את מתכוונת ללמוד ולהמשיך בהונגריה. קימות שתי סוגי מכינות : קצרה 4 חודשים ארוכה 8 ( בערך ) זוהי בחירה שלך באיזו מכינה ללמוד... להלן לינק על כל הפרטים : http://www.uis.co.il/uis_prelong.asp לגבי האוני' - בהונגריה קיימות ארבע ( בודפשט, סגד, דברצן ופץ' ) אוניברסיטאות המלמדות רפואה בתוכנית האנגלית. באופן כללי רמת הלימודים בכל האונברסיטאות היא פחות או יותר על בסיס אותה רמה. כסטודנט הלומד כאן בסגד, אני יכול להעיד כי השנים הפראקרלניות הם ברמה מאוד גבוהה ( במיוחד השנה השלישית , בכל אוני' זה משתנה...) ! אם זהו המקום להזכיר סטטיסטיקה - אז נשמח לבשר באוזנייך כי אוניברסיטת סגד מדורגת במקום הראשון בהונגריה בדירוד אקדמאי של שנחאי. בהצלחה !
סגור