פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
שלום!יש לי מספר שאלות בנוגע לקבלה ללימודי רפואה כללית בהוגריה! אשמח לעזרה!! רציתי לדעת אם יש צורך בפסיכומטרי בשביל להתקבל? האם יש חשיבות לציוני הבגרות שלי או לאיזה מקצועות הרחבתי? בתכלס בתכלס האם קשה להתקבל?(מבחינת מכסה לזרים או מבחני קבלה קשים) ושאלה אחרונה מתי מתרחשים מבחני הקבלה ואיפה?כי הבנתי שיש מכינות שחלקן מתחילות בינואר,חלק ביוני...האם יש כמה מועדים למבחנים? תודה רבה על העזרה!
מנהל פורום לימודים | 16:31  05/08/13
שגיא שלום, דבר ראשון אין צורך בפסיכומטרי בכלל. בנוגע לבגרות הם רק דורשים בגרות מלאה. במידה והגברת את המקצועות: ביולוגיה או כימיה הידע ייתן לך יתרון במבחן קבלה שמתבסס על המקצועות האלה. ישנה מכינה בבודפשט ומכינה בעיר סגד בהונגריה שמכינות את התלמידים למבחני הקבלה. אני באופן אישי למדתי כימיה וביולוגיה בתיכון ולכן ניגשתי למכינה הקצרה שמתחילה בינואר. במידה ואין לך ידע קודם במקצועות האלה מאוד מומלץ לגשת למכינה הארוכה שמתחילה בספטמבר. המבחנים לא קשים לבוגרי המכינה כיוון שבמכינה מקיפים גם את החומר של הבחינות וגם חלק נכבד מהחומר של שנה ראשונה. הרבה צלחה
היי,תודה רבה על העזרה. האם אתה יודע להגיד לי כמה מסתכלים על תעודת הבגרות,איזה משקל יש לה?לצערי התעודה שלי על הפנים. בהנחה שאני מצליח טוב במבחנים האם יקבלו אותי ולא ידחפו אותי למכינה או משהו?
מנהל פורום לימודים בהונגריה | 12:06  15/10/13
הי שגיא ! סליחה על המענה המאוחר ! אין חשיבות באוניברסיטאות ההונגריות לציונים בתעודת בגרות - אתה רק צריך שתהיה לך בגרות מלאה עם כל יחידות הלימוד הדרושות ! שים לב שהאוני' דורשת יחידות בגרות של אנגלית כמיה פיזיקה וביולוגיה. זה משתנה בין דרישה של אוני' אחת לשניה. לכל שאלה נוספת אתה מוזמן לפנות למשרד יונברסיטי בארץ המייצג את האוניבסיטאות ההונגריות : 098858226
סגור