פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
מתן | 19:45  08/06/13
אהלן, התקבלתי השנה ללימודי רפואה בסמלווייס ואני אעבור להונגריה בחודשים הקרובים. יש לי מספר שאלות ואני אשמח לכל סוג של עזרה: 1. התכנון הוא להגיע כשבועיים לפני תחילת הלימודים כדי לארגן הכל, האם אתם מאמינים שזה מספיק זמן? האם ישארו לי דירות טובות לבחור להשכיר בתקופה כזאת לפני הלימודים? 2. ברגע שפותחים חשבון בנק האם צריך להכניס מינימום כסף התחלתי? 3. הבנתי שיש כרטיסית טיסות שמוגבלת מבחינת זמנים, האם זה משתלם ושווה? 4. מה עושים מבחינת פלאפון איפה כדאי להשכיר? 5. איזה אזורים בעיר כדאי להשכיר בהם את הדירה ומה נחשב מחיר ממוצע? 5. איזה דברים באופן כללי כדאי להביא איתי לשם? (אני טס לארה"ב לקצת אז אני יכול לקנות כל מיני דברים בזול)... 6. כל טיפ נוסף יתקבל בברכה... תודה רבה
מנהל פורום לימודים בהונגריה | 00:07  13/06/13
שלום רב מתן ! קודם כל מזל טוב !!! 1. שבועיים אמורים להספיק למצוא דירה - קח בחשבון שאתה מגיע לבודפשט אחרי שביררת מעט על סוכנים וכו.. 2. כן צריך מינומום של 1000 דולר ( גם בשביל הויזה שלך..) 3. לגבי כרטיסיה באלעל - זה תלוי כל אחד ומה הוא מעדיף...הכרטיסיה מקנה לך 2 מזוודות ולגבי השינויים זה גמיש וניתן לשינוי - הכוונה היא שאתה יכול לשנות את הזמנים לפי המבחנים וכו..אבל שוב יש גם כאלו שהתאכזבו מעניין הכרטיסיה. 4. ישנה חברת טלפונים בבעלות ישראלית שמקנה שיחות חינם בין הישראלים - אני לא בטוח שזה הדיל הכי זול אבל רוב הסטודנטים מנווים בה ... http://www.europetell.hu/ 5. האזורים המועדפים לגור בבודפשט הם כל אזור שיש תחנת מטרו קרובה...זה משתנה משנה לשנה . הסטודנטים מאוד מפוזרים בבודפשט. אתה מוזמן לשאול שאלות ספציפיות על המגורים במפגש שיהיה לך בקיץ עם סטודנטים מבודפשט. 5b. בגדול יש בהונגריה הכל - אל תביא איתך דברים שתשלם עליהם עודף משקל בטיסה. אתה צריך להגיע עם מחשב, כל דבר אחר שיש בארץ ועוזר לך ללמוד ( עטים מיוחדים וכאלה ) והכל ניתן לקנות פה. בדרך כלל רוב הדירות ( כמעט כולם ) מגיעות מרוהטות עם כל מה שצריך בדירה - כל מה שאתה רוצה להוסיף יש איקאה וחנויות שמחתי לעזור אם יש שאלה אנחנו פה.
סגור