פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
אהלן, אני סטודנט ישראלי בגרמניה, ובאוגוסט אני יוצא לחילופי סטודנטים בבודפשט (ב-BME) למשך חצי שנה. שמעתי שיש לא מעט ישראלים שלומדים בעיר, ואשמח לשמוע אם יש קבוצות פייסבוק רלוונטיות שאפשר להצטרף אליהן, להכיר אנשים מראש ולשאול שאלות לקראת ההגעה. דבר שני - אני מחפש חדר בדירת שותפים (לאו דווקא רק עם ישראלים) למשך התקופה. מישהו יודע איפה כדאי להתחיל לחפש?
מנהל פורום לימודים בהונגריה | 20:38  09/06/12
שלום לך! זהו פורום שבאופן לא רשמי נותן יותר מענה על סגד ולא על בודפשט... אני ממליצה לך לחפש בגוגל פורום לימודים בבודפשט ותגיע לפורום שהוא יותר מתאים... בכל מקרה, זה הלינק לקבוצה של הישראלים בבודפשט בפייסבוק: https://www.facebook.com/contact.isoh בהצלחה!
אני משכירה דירה במרכז בודפשט ברחוב o utca ליד האופרה תיאטראות בתי קפה ומסעדות. מרווחת 85 מ"ר. 2 חדרי שינה ענקיים (כ-25 מ' כל אחד) 2 דקות הליכה מהמטרו הכחול תחנת "ארני יאנוש" דקה הליכה מחשמלית 4,6. הדירה שקטה ומוארת מאוד, מאובזרת בכל מכשירי החשמל ומרוהטת לחלוטין. מתאימה לזוג או לשותפים.
יש מצב לשכור חדר אחד לזוג בין 4-6.14 ?
רונית | 15:29  23/07/14
היי , אני מטפלת בדירה עבור דודה שלי. הדירה בבודפשט במיקום מעולה . התפנה חדר בדירה (75 מ"ר) עם שותף בשם איאן. אני אשמח אם תיצור איתי קשר
anathochman@gmail.com
סגור