פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
שלום, התקבלתי לשנה א רפואה בהונגריה וקיבלתי מכתב רשמי מהאוניברסיטה שאומר שהתקבלתי וששילמתי את המקדמה. השאלה שלי: האם אפשר כבר להגיש בקשה לויזת סטודנט מהארץ או שאפשר רק כשמתחילים את הלימודים ומגישים מתוך הונגריה. אם יש אפשרות להגיש מהארץ, אשמח לשמוע איזה מסמכים צריך להגיש. תודה וחג שמח!
אלה וולפמן | 00:39  12/04/12
שלום, ראשית, ברכות על הקבלה! שנית, אין צורך בויזה, יש צורך באשרת שהייה (מסמך שמאשר לך להיות נוכח בהונגריה יותר מ-3 חודשים). עשיתי בירור קצר באתר של השגרירות, ונראה שהם רק מנפיקים ויזות לאנשים שזקוקים לכך (תושבי ישראל אינם נכללים ברשימה הזו). בכל מקרה, בשביל לקבל סופית אשרת שהיה יש צורך במס]ר מסמכים שאני מניחה שעדין אין לך- כמו חוזה חתום בדירה בהונגריה, ביטוח רפואי בינ"ל, אישור שאתה תלמיד של האוניברסיטה (מכתב הקבלה זה לא מה שהם מבקשים..) וחשבון בנק הונגרי ובו מספיק כסף לכלכל אותך במשך שנה. מה שאומר שאולי לא כדאי להתחיל לעסוק בזה עכשיו. השגת האשרה (למי שמגיע בצורה מסודרת) לא מהווה טירחה רבה. וזה דורש רק הגעה חד פעמית למשרד. במהלך הקייץ רוני יעשה מפגש ובו יהיה הסבר מפורט מה צריך לעשות, מה להסיא ואיך למנוע טרטור מיותר (בשנים האחרונות אני זו שעזרה לו, אז אני יכולה להבטיח לך שיש שם את כל המידע הנדרש..) אז מה שאני מציעה לך עכשיו, להנות מהזמן שנותר.. כי בעוד חמישה חודשים... all hell breaks loose :)
תודה! עזרת לי מאוד!
סגור