פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
אור | 12:47  08/08/11
אשמח לקבל באופן כללי מידע על המכינות השונות בהונגריה. שמעתי שיש מכינה של סגד/דרבצן שאחריהם אפשר להתחיל ללמוד במוסד ללא מבחן או לגשת למבחן למוסדות אחרים, אם באמת יש מכינה כזאת אשמח לשמוע פרטים, (מתי היא מתחילה, עלויות, ישראלים), האם יש מכינה מסוג זה שהיא יחסית קצרה? אני מראש מעדיף לא ללמוד בבודפשט כדי לחסוך בעלויות אז חשבתי שמכינה מסוג זה עדיפה. האם זה כמו בארץ שאפשר להירשם לכמה מוסדות כדי להגדיל את סיכוי הקבלה? האם יש מוסד שיש סיכוי יותר גבוה להתקבל אליו ומוסד שיש שם תחרות גבוהה יותר? האם יש הבדלי עלויות משמעותיים במוסודת שמחוץ לבודפשט? באיזה מוסד מחוץ לבודפשט יש הרבה ישראלים? תודה.
אלה וולפמן | 10:52  26/08/11
בנוגע לפרטים יותר מדויקים על מכינות (בבודפשט ובסגד) עדיף שתגבר עם רוני פריד - 09-8858226 אפשר להירשם לכמה מוסדות בבת אחת - אם אני לא טועה, בשביל לנסות להתקבל לסגד, בודפשט ופץ' זה אותה עלות, אבל עדיף שתדבר על זה עם רוני פריד התחרות הכי גדולה היא על בודפשט. כל השאר אני לא יודעת מה יותר "קל"... בודפשט הכי יקרה, סגד נחשבת לזולה ביותר. ויש בה לא מעט ישראלים.
סגור