פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
נרקיס | 00:12  13/06/11
היי, אני יודעת שאלו קצת "צרות של עשירים", אבל התקבלתי לבודפשט, סגד ופץ' ללימודי רפואה. פץ' ככה"נ ירדה מהפרק (בעקבות המלצות מאנשים שלמדו שם ואמרו לי שעדיף שלא), אבל אני לא יודעת דבר וחצי דבר על סגד ועל בודפשט.. בקרוב (מאוד!) צריך לתת פיקדון ואני לא יודעת לאן להירשם... אשמח לשמוע קצת 'בעד ונגד' על שתיהן, ממה שאתם יודעים. כמו גם על שיטת הלימוד, שיטת הבחינות, עלויות מחייה (לא לימודים, אלא כל המסביב) , חיי חברה וכו'... המון תודה!
אלה וולפמן | 21:40  14/06/11
שלום נרקיס, ראשית, ברכות על הקבלה! אני לא ממש יכולה לתת לך בעד ונגד על בודפשט מכוון שלא באמת למדתי שם. הדבר היחיד שאני יכולה להגיד זה שבסגד המחיה הרבה יותר זולה - סביבות ה-100 דולר לחודש (לא כולל לימודים, אבל כולל שכ"ד, חשבונות, הוצאות וכו'). מספר פרטים על סגד: סגד היא עיר קטנה, לטוב ולרע. אין המון הסחות דעת ללימודים, אבל עדיין יש לאן לצאת. יש קהילה ישראלית שדי דואגת לחברים שלה, יש חב"ד, יש פעילות ספורטיבית במידת הצורך, יש פאבים (לא הרבה) יש מועדונים (שניים, מוזיקה של שנות ה-80). ובסך הכול די נחמד שם. אבל השורה התחתונה - אם לא לומדים אין באמת מה לעשות בסגד. אבל יש לאן לברוח בעיר עם רוצים הפסקה קצרה מהלימודים. אני לא מתחרטת שבחרתי ללמוד שם (גם לי הייתה את הדילמה). מקווה שעזרתי, ואם יש עוד שאלות, תרגישי חופשי לשאול!
סגור